شناسهٔ خبر: 67540395 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دیوان عالی کشور:

حضور مردم در انتخابات، دشمنان را ناامید کرد

رییس دیوان عالی کشور گفت: ان‌شاءالله منتخب مردم بعد از تایید انتخابات از سوی شورای نگهبان و تنفیذ مقام معظم رهبری بتواند در حل مشکلات کشور و استفاده از همه ظرفیت‌ها موفق و مؤید باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفرمنتظری ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: طبقات مختلف جامعه با حضور پرشور خود در دوره دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان این مرز و بوم را ناامید کرده و ان‌شاءالله منتخب مردم بعد از تایید انتخابات از سوی شورای نگهبان و تنفیذ مقام معظم رهبری بتواند در حل مشکلات کشور و استفاده از همه ظرفیت‌ها موفق و مؤید باشد.

منتظری  با اشاره به مصوبات کارگروه‌های تخصصی عنوان کرد: در رسیدگی به پرونده‌های خاص هر کجا نیاز به برگزاری جلسات کارشناسی با حضور ضابطین و کارشناسان مربوطه بود از این فرصت در جهت احقاق حق مردم و اجرای عدالت استفاده کنیم.

منتظری گفت: در آستانه ماه پیروزی خون بر شمشیر ماه محرم الحرام هستیم و بر همه ما لازم است که به سهم خود شعائر حسینی را زنده نگه داریم.

رییس دیوان عالی کشور گفت: ان شاءالله بتوانیم در این ماه به کسب معرفت بپردازیم همانگونه که امام راحل فرمودند هر چه داریم از محرم و صفر است و انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حسینی و عاشورای سیدالشهداء است و ان‌شاءالله زمینه ساز ظهور امام عصر علیه السلام باشیم.

 انتهای پیام

نظر شما