شناسهٔ خبر: 67540292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پیام تبریک سعید جلیلی به پزشکیان؛

همه با احترام به منتخب مردم، ایشان را یاری دهند

سعید جلیلی در پیامی با تبریک انتخاب مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب گفت: همگان است تا با احترام به منتخب مردم، ایشان را در جهت پیشرفت کشور و اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سعید جلیلی در پیامی به مسعود پزشکیان اظهار داشت: پانزدهم تیرماه ملت بزرگ ایران در مشارکتی گسترده همراه با رقابتی جدی در بستری سالم و امن، بار دیگر استواری و عمق پایه های مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام را به دنیا نشان دادند.

وی افزود: اکنون بر همگان است تا با احترام به منتخب مردم، ایشان را در جهت پیشرفت کشور و اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسانند.

وی ادامه داد:به جناب آقای دکتر پزشکیان که موفق به جلب آراء اکثریت مردم شدند تبریک عرض میکنم و هم چون گذشته وظیفه ی خود را کمک به دولت مستقر برای عبور از مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب پیشرفت کشور می دانم.

جلیلی افزود: از میلیون ها رایی که خواهان استفاده از «یک جهان فرصت» برای «یک ایران جهش» بودند، تشکر می کنم و به آنها اطمینان می دهم به پشتوانه نزدیک به ۱۴ میلیون رای شما، تمام تلاش و توان خود را بیش از گذشته، در جهت پشتیبانی از نقاط قوت و کمک به تصحیح خطاها و رفع نقص ها در روندهای جاری با استفاده از ظرفیت های مردمی، علمی، صنفی و نخبگانی به کار خواهم بست.

وی گفت: اکنون وقت ایفاء «نقش پرشکوه هر ایرانی» با همدلی و هم بستگی ملی در جهت تحقق آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی است.

نظر شما