شناسهٔ خبر: 67540118 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس قوه قضاییه به پزشکیان تبریک گفت

رئیس قوه قضاییه در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای؛ رئیس قوه قضاییه در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

متن این پیام به‌شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان «زید عزّه العالی»

انتخاب جنابعالی از سوی ملت بزرگ و سربلند ایران به‌عنوان رئیس جمهور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را صمیمانه تبریک می‌گویم.

به فضل الهی و هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مردم متدین، سرافراز، میهن‌دوست و وظیفه‌شناس ایران اسلامی با مشارکت و حضور هوشمندانه در پای صندوق‌های رأی دوره اول و دوم صحنه انتخابات و با شور و شعور سیاسی خود برگ زرین دیگری را بر صفحات پرافتخار مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند. خلق این حماسه را که تلاش و کید و توطئه دشمنان و بدخواهان را خنثی نمود و بر اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران فزونی بخشید، محضر مقام معظم رهبری «مدّ ظلّه العالی» و مردم متدین و انقلابی همیشه در صحنه ایران اسلامی تهنیت عرض می‌کنم و خداوند متعال را بابت این عنایت و نعمت بزرگ شاکرم.

اکنون وظیفه همه کارگزاران نظام اسلامی به‌خصوص شخص حضرت مستطاب‌عالی است که با استعانت از درگاه حضرت احدیت، استمداد از انفاس قدسی ائمه اطهار(ع) و ارواح طیبه شهداء، با همدلی و هم‌افزایی و استفاده از همه استعداد‌ها و ظرفیت‌ها، با کار جهادی و شبانه‌روزی در راستای حل مسائل، مشکلات و تحقق انتظارات بحق مردم و آرمان‌های متعالی و عدالت‌خواهانه انقلاب اسلامی تلاش نماییم.

قوه قضاییه در راستای پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی، برنامه هفتم توسعه، تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، هم‌گرایی قوا جهت گسترش عدالت اجتماعی و مبارزه علمی و اصولی با تمامی مظاهر فساد در ساحت‌های مختلف، آمادگی همه‌جانبه خود را برای همکاری و مساعدت با دولت منتخب مردم اعلام می‌دارد.

توفیقات جناب‌عالی را که از یادگاران عرصه جهاد و شهادت و دارای سوابق ارزنده در مناصب متعدد مدیریتی، اجرایی و تقنینی می‌باشید، در دولت چهاردهم در مسیر اعتلای هرچه بیشتر نظام و پیشرفت کشور و آرامش و رفاه مردم از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

در پایان یاد و خاطره رؤسای جمهور شهید، شهید بزرگوار رجایی و شهید خدمت آیت‌الله رئیسی و همه شهدای اسلام و انقلاب را گرامی می‌دارم و علو درجات و رحمت واسعه برای آنان از حضرت باری‌تعالی خواستارم.

پیام رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح

حجت‌الاسلام پورخاقان؛ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در پی برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، انتخاب دکتر پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی با جلب اکثریت آراء مردم تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس  جمهور منتخب اسلامی ایران

با عرض سلام و تحیت 

اکنون که ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی علیرغم تبلیغات همه‌جانبه دشمن در جهت کاهش‌ مشارکت ایشان در انتخابات، با حضور پرشور خود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران حماسه‌ای دیگر را رقم زده و دشمنان قسم‌خورده این نظام را در القای جدایی مردم از حاکمیت بیش از پیش مأیوس و درمانده نمودند، اینجانب با خشوع و ابتهال، این نعمت بزرگ الهی و حماسه حضور را سپاس گفته، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت‌الله دکتر رئیسی، انتخاب جنابعالی را که از پیش‌کسوتان جبهه و جهاد و برآمده از خانواده‌‌ای متدین، انقلابی و دردآشنا می‌باشید به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برایتان موفقیت روزافزون در راه خدمت به این ملت بزرگ آرزو می‌نمایم؛ یقیناً از امروز رقابت‌‌های انتخاباتی جای خود را به رفاقت و همدلی داده و بر همه آحاد جامعه فارغ از هر سلیقه سیاسی لازم‌ است‌ در راه کمک به جنابعالی در مسیر دستیابی به آرمان‌های مترقی شهدا و امام راحل که همانا سربلندی و اقتدار کشور عزیزمان و رفاه و سعادت بیش از پیش هموطنان گرانقدرمان می‌باشد در سایه‌سار رهبری‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، از هیچ کوششی دریغ نورزند.

پیام دادستان کل کشور

حجت‌الاسلام محمد موحدی؛ دادستان کل کشور انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب آقای دکتر مسعود پزشکیان

سلام علیکم

اینک که با اراده ملت ایران، مسئولیت قوه مجریه به عهده شما نهاده می‌شود، اینجانب ضمن عرض تبریک توفیقات حاصله به جنابعالی، به‌عنوان منتخب چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، امیدوارم به مدد الهی، بتوانید خواسته ملت شریف ایران را جامه عمل پوشانیده و به تکالیف قانونی از جمله اجرای قانون اساسی و به‌ویژه موارد مندرج در سوگندنامه موضوع در اصل 121 قانون اساسی، عمل کنید.

امید است، سوابقتان در عرصه تقنین و برخورداری از روحیه مردمی، به عنوان سرمایه‌ای مؤثر در عرصه اجرا نیز، مددرسانتان باشد.

انتهای پیام/+

نظر شما