شناسهٔ خبر: 67540020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محموله ۱۰۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در خرم آباد کشف شد

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۱۸ دستگاه پیانوی خارجی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز شنبه اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون کشنده تحت عنوان حمل انواع فیلتر ساخت یکی از شرکت های داخلی قصد جابجایی مقادیری کالای قاچاق از استان های جنوبی به این استان را دارد موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اعزام به محورهای مواصلاتی ضمن شناسایی خودروی مذکور جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سردار الهی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۱۸ دستگاه پیانو و ۴۸ عدد پایه و صندلی پیانو خارجی قاچاق و فاقد مجوز که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کشف مواد پیش ساز آرایشی در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان همچنین اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه پژو پارس مظنون شدند شدند و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار الهی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۶ گالن چهار لیتری مواد پیش ساز لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق را کشف کنند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد و یک نفر در این رابطه دستگیر شده است از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود در رابطه با فعالیت مجرمانه قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما