شناسهٔ خبر: 67539900 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کنعانی: ملت بار دیگر در آزمون وفاداری به نظام سربلند برآمد

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد: ملت بزرگ ایران یک بار دیگر در آزمون وفاداری به نظام مقدّس جمهوری اسلامی و پاسداری از ایران عزیز سربلند برآمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ملت بزرگ ایران یک بار دیگر در آزمون وفاداری به نظام مقدّس جمهوری اسلامی و پاسداری از ایران عزیز، سربلند برآمد.

کنعانی با تأکید بر اینکه "اینک فصل همدلی، وحدت و انسجام ملی برای پیشرفت و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران است."، افزود: با تبریک به رئیس جمهور منتخب ملت ایران، از خداوند بزرگ برای او در مسیر اعتلای کشور و خدمت به مردم نجیب ایران تحت زعامت رهبر حکیم انقلاب، موفقیت آرزو می‌کنم.

دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه 15 تیرماه برگزار شد و براساس نتیجه نهایی شمارش آرا، مسعود پزشکیان با کسب 16 میلیون و 384 هزار و 403 رأی از بیش از 30.5 میلیون رأی مأخوذه به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

انتهای پیام/+

نظر شما