شناسهٔ خبر: 67539499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تهیه اولین نقشه گردشگری آرامستان های معاصر کشور در اصفهان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: اولین نقشه گردشگری در بین آرامستان های معاصر کشور به همت سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تهیه شد. مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: اولین نقشه گردشگری در بین آرامستان های معاصر کشور به همت سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تهیه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علی حاجیان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی سازمان آرامستان‌ها اظهار کرد: امسال موفق به تولید 8 کتاب در حوزه های مختلف کودک، روانشناسی سوگ، احکام فقهی مربوط به مرگ و معرفی اشخاص و چهره‌های مدفون در آرامستان شدیم.

وی با اشاره به تولید مجموعه 30 قسمتی «واقعه» گفت: این مجموعه که با حضور چهره های استانی و ملی و با گفت‌وگوهایی پیرامون مسئله معاد تولید شده است، در ماه مبارک رمضان امسال از سیمای مرکز استان اصفهان به روی آنتن رفت.

وی ادامه داد: علاوه بر این، یک مجموعه پادکست 100 قسمتی با نام «پادکست زندگی» که برگرفته از مفاهیم عمیق نهج البلاغه و آیات و روایات درباره مرگ است از سوی این سازمان تولید شده است.

حاجیان همچنین از تولید یک فیلم کوتاه با نام «دستکش» به عنوان اولین تولید سینمایی این سازمان خبر داد و گفت: در ادامه اقدامات فرهنگی، اولین نقشه گردشگری را در بین آرامستان های معاصر در کشور تولید کردیم. این نقشه تمام اماکن زیارتی و مکان هایی که مردم می‌توانند در آنجا حضور پیدا کرده و افراد شاخص و نامدار را زیارت کنند، معرفی می‌کند.

انتهای پیام 

نظر شما