شناسهٔ خبر: 67539333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف انبار کالای خارجی قاچاق در بهارستان

بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از کشف ۴۰ میلیارد ریال کالا قاچاق از یک انبار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ مجید عسکری نیا روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران با اقدامات اطلاعاتی و فنی از دپوی تعدادی اقلام قاچاق در انباری در محدوده آدران مطلع گردیدند.

وی افزود: پس از شناسایی محل، با هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی به عمل آمده از انباری مقدار ۹۹۶جفت کتانی خارجی ، ۳۳ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق شامل آبمیوه گیری، زود پز، سرخ کن، جارو شارژی، ۱۴ کارتن چاقو و چنگال، ۴۰۰ کارتن بادام هندی ، ۱۰۰ کیسه تخمه خارجی ، ۹۵ کارتن بادام زمینی ، ۲۴ کارتن فندوق، ۱۰۰ کارتن کشمش ، ۵۰ کیسه گردو ، ۴۰ کیسه بادام درختی و ۴۰۰ کارتن مغز گردو کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این خصوص ۳ نفر دستگیر که از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی گردیدند و ۳ دستگاه خودرو نیز در این رابط توقیف شدند .

دستگیری۳ سارق خودرو با ۱۲ فقره سرقت در بهارستان

سرهنگ عسکری نیا، در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید، مشکوک که دستور ایست داده که راننده بلافاصله از محل متواری شد که ماموران پس از هماهنگی لازم با هوشیاری و سرعت عمل، خودرو را توقیف و ۳سارق دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به ۱۲ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت باغات در سطح شهرستان رباط کریم، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۶ وهن آباد با انجام اقدامات پلیسی در سطح منطقه، موفق به شناسائی و دستگیری چهار سارق اماکن خصوصی و باغات در شهر رباط کریم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم بیان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات اعتراف کردند.

نظر شما