شناسهٔ خبر: 67538987 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ادعای جنجالی درباره ستاره آلمان: فکر می‌کند زن است!

ینس لمان، ستاره سابق تیم ملی آلمان، ادعای عجیبی را درباره رنگ موی روبرت آندریش مطرح کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ملی آلمان شب گذشته با قبول شکست برابر تیم ملی اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از گردونه این مسابقات کنار رفت و باز هم این ینس لمان بود که با اظهارات عجیب و جنجالی خودش را به یکی از موضوعات اصلی مورد بحث تبدیل کرد. 

این بازیکن سابق تیم ملی آلمان این بار اظهاراتی را درباره رنگ موی آندریش مطرح کرده که از نگاه بسیاری جنجالی و ناراحت‌کننده به حساب می‌آید، خصوصا که درباره ظاهر این هافبک آلمانی بایرلورکوزن مطرح شده است که ظاهرا با سلیقه لمان هم‌خوانی و سازگاری چندانی ندارد. 

2050974

لمان در این باره گفت: «اول مویش را روشن کرد و حالا صورتی... می‌خواهد با این کارها چه چیزی را نشان دهد؟ آیا مشکل شخصیتی دارد که باعث می‌شود دوست داشته باشد اینطور خودش را به نمایش بگذارد؟ اگر من هم‌تیمی‌اش بودم، این رفتار برایم بسیار عجیب به نظر می‌رسید. شاید او احساس می‌کند زن است.

این روزها باید در این موارد خیلی محتاط باشید. باید تحمل و صبرتان را بالا ببرید، اما من امیدوارم که یوفا چنین رنگ موهایی را ممنوع کند چون می‌تواند باعث ایجاد آشفتگی بین بازیکنان حریف و همچنین بازیکنانی باشد که با او در یک تیم حضور دارند.»

یولیان ناگلزمان در واکنش به این اظهارات گفت: «هرکسی این حق را دارد که موهایش را به هر رنگی که می‌خواهد درآورد و به هر شکلی که می‌خواهد تغییر دهد. مسائل مربوط به آرایش مو برایم اهمیتی ندارد. من فقط به این توجه می‌کنم که آیا روبرت در زمین خوب بازی کرد یا خیر، نه چیز بیشتری.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما