شناسهٔ خبر: 67538908 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مقام سازمان امور دانشجویان:

در پی جذب دانشجویان از ملیت‌های مختلف هستیم

تهران- ایرنا- معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان به تصویب آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های ایران توسط هیات وزیران اشاره کرد و گفت: با این آیین‌نامه شاهد جذب بیشتر دانشجویان بین‌المللی از ملیت‌های مختلف در ایران خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علم و اموزش ایرنا، جعفر رازقی امروز (شنبه) در حاشیه آیین سومین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: ایران برای سومین بار و در راستای ارتقای مباحث فرهنگی اعتقادی دانشجویان بین‌الملل و آشنایی با مکان‌های مختلف و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی میزبان این رویداد فرهنگی است و تلاش کرده تا در این آیین دانشجویان بین‌الملل کشورهای مختلف و در حال تحصیل در ایران، در این برنامه حضور داشته باشند.

وی گفت: در این رویداد دانشجویان خارجی از ۱۵ ملیت را شاهد هستیم و سازمان امور دانشجویان هم برنامه متعددی در راستای بین‌المللی سازی آموزش عالی انجام داده که یکی از مهمترین مولفه‌های آن جذب دانشجویان خارجی است.

در پی جذب دانشجویان از ملیت‌های مختلف هستیم

معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان به تصویب اخیر آئین‌نامه تسهیل جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های ایران توسط هیات وزیران اشاره و اظهار امیدواری کرد با توجه به توان و ظرفیت‌های علمی کشور شاهد دانشجویان بیشتری از ملیت‌های مختلف برای ادامه تحصیل در کشور باشیم.

سومین دوره آموزشی-فرهنگی با هدف توانمندسازی دانشجویان بین‌المللی به عنوان سفیران فرهنگی و تعمیق، تحکیم و آشنایی بیشتر با مبانی اندیشه اسلامی امروز شنبه در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

نظر شما