شناسهٔ خبر: 67538855 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرهنگ افشاری خبر داد؛

کشف تجهیزات و لوازم آرایشی قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف بیش از هزار قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورhن این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو گردیده که این کالاها توسط خودروهای شوتی از جنوب کشور توسط به این مکان منتقل و توزیع می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: مأمورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص شد محل پارکینگ یک باب ساختمان بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مشاهده می‌کنند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع انواع تجهیزات تتو در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی می‌باشد.

این مقام انتظامی افزود: این کالاها شامل: تعداد ۱۱۷۴ قلم انواع تجهیزات و لوازم آرایشی محصول کشور چین و آمریکا بوده که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: مصرف کنندگان داروها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق با انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولاً به انواع بیماری‌ها و امراض پوستی دچار می‌شوند. از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

نظر شما