شناسهٔ خبر: 67540836 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

احمدی مطرح کرد؛

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های طرح الگوی خدمت

شهردارمنطقه ۱۳ تهران در تشریح اقدامات انجام شده در طرح الگوی خدمت از بهسازی و ساماندهی چهار معبر منتخب به طول ۴ هزار ۵۲۰ متر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به اجرای فرآیند برنامه‌ریزی طرح الگوی خدمت با همکاری نواحی چهارگانه گفت: این طرح مکمل دیگر طرح‌های مدیریت شهری از قبیل سه طرح ۳۶۰ درجه، نگهداشت شهر و تحول بیست‌گانه خدمت است شامل کلیه موضوعات شهری می‌شود و هر هفته و به طور مستمر در ۱۲ محور پیگیری شده است.

به گفته وی در طرح الگوی خدمت، ۱۷ پروژه با پیشرفت ۷۵ درصدی در خیابان امامت حدفاصل دماوند تا سی متری نیروی هوایی، پنجم نیروی هوایی و صفا در دست اجراست.

شهردار منطقه ۱۳ تهران، اجرای عملیات پیاده روسازی و بهسازی آسفالت و اصلاح نهر و جدول، رنگ آمیزی جداول بر اساس طرح پالت رنگی، تجهیز و بهسازی روشنایی محله امامت، رسیدگی به فضای سبز و باغچه‌های محله امامت پاکسازی معابر و حذف مخازن زباله، همسطح سازی، رنگ آمیزی زیر مخزنی و اصلاح نهر و جدول از جمله اقدامات انجام شده برشمرد و ادامه داد: عملیات خط کشی ترافیکی، نصب تجهیزات ترافیکی و زیباسازی و رنگ آمیزی و پاکسازی معابر در دستور کار قرار دارد.

نظر شما