شناسهٔ خبر: 67538780 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام تقدیر فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از حضور حماسی مردم در انتخابات

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی طی پیامی از حماسه حضور مردم دیارآفتاب در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی در این پیام که نسخه‌ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: حماسه حضور شما در انتخابات ۱۵ تیرماه، لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که بار دیگر دشمنانی را که چشم طمع به این مرز و بوم داشتند را شکست داد.

در ادامه تصریح شده است: پیر و جوان، مرد و زن، همه با حضور پرشور، معنادار خود، بار دیگر عزم و اراده پولادین‌تان را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان نشان دادید.

همچنین در این پیام برنده اصلی انتخابات را ملت بصیر و زمان‌شناس دانسته و افزوده است: حضورآگاهانه، دشمن شکن و گسترده شما به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کرد که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، در ۴۶ سالگی خود همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.

در پایان تاکید شده است: اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدا که با نثار خون پاک‌شان، عزت، استقلال و آزادی را برای همه ما به ارمغان آوردند، به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بار دیگر از مشارکت حداکثری مردم، و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری دومین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و تمامی بسیجیان و پاسدارانی که برای تأمین امنیت و سلامت انتخابات گمنام گونه در میدان حضور داشتند، تقدیر کرده و یادآور می‌شوم اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه همگان، حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز است.

نظر شما