شناسهٔ خبر: 67538698 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

تأخیر دوباره در زمان آغاز تمرینات استقلال

به نظر می‌رسد که برخلاف برنامه اولیه، تمرینات استقلال با تأخیر آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از ناکامی استقلال برای کسب عنوان قهرمانی در دو جام داخلی طی فصل گذشته، هواداران این تیم از نکونام و شاگردانش برای فصل جدید، انتظار جبران و بالای سر بردن جام قهرمانی را دارند، اما هم اخبار نقل و انتقالاتی و هم تأخیر در شروع تمرینات، باعث نگرانی آنها شده است.

جواد نکونام که وضعیتش در استقلال نیز نامشخص بود، به مدیران باشگاه اعلام کرده بود که قصد دارد تا در روزهای پانزدهم تا بیستم تیر ماه تمرینات تیمش برای فصل جدید را آغاز کند، اما در جلسه جدیدی که بین این مربی و مسئولان باشگاه برگزار شد، تصمیم گرفته شد که زمان شروع تمرینات به تأخیر بیفتد.

علت این موضوع نیز، در دسترس نبودن بازیکنان کافی برای شروع تمرینات بوده است. قرارداد دوازده بازیکن این تیم به پایان رسیده بود و تا کنون تنها قرارداد جلالی و سهرابیان تمدید شده که البته جلالی احتمال فراوان به صورت قرضی و برای سپری کردن خدمت سربازی راهی ملوان خواهد شد.

سرمربی آبی پوشان خطاب  به مدیران باشگاه گفته است که بازیکنان کافی برای شروع تمرینات در اختیار ندارد و بهتر است ابتدا وضعیت بازیکنان تمدیدی روشن شود و سپس تمرینات تیم شروع شود. ضمن اینکه آبی پوشان تا کنون فقط دو بازیکن جدید را به خدمت گرفته‌اند و البته وضعیت سیدحسین حسینی که با تیم قرارداد دارد نیز نامشخص است.

هواداران استقلال از این وضعیت نگران هستند و احساس می‌کنند که تأخیر در نقل و انتقالات و همچنین تعویق در آغاز تمرینات می‌تواند به عملکرد تیم در فصل جدید آسیب بزند.

مسئولان باشگاه استقلال تلاش می‌کنند تا با سرعت بیشتری مذاکرات با بازیکنان را پیش ببرند تا نگرانی هواداران کاهش یابد و تیم بتواند هرچه زودتر تمرینات خود را آغاز کند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما