شناسهٔ خبر: 67538444 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل میراث فرهنگی فارس اعلام کرد:

‌آغاز فراخوان سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی

زهرا عسگری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ازآغاز فراخوان سومین دوره‏ جشنواره‏ بین‌المللی چندرسانه‌‏ای میراث فرهنگی کشور از ۱۶ تیرماه جاری به میزبانی شیراز خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۱۶ تیرماه در نشست سومین جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی با اعلام این خبر گفت: ارسال آثار به این جشنواره از امروز ۱۶ تیرماه آغاز شد و شرکت‌کنندگان فرصت دارند آثار خود را در بخش‌های سینمایی، تلویزیونی، رادیویی، نمایشی، اجرای موسیقیایی، میراث دیجتال عکس، پوستر ایده، تجارب حداکثر تا تاریخ ۱۰ شهریورماه سال جاری در سامانه https://ch-festival.mcth.ir  بارگذاری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی فارس ادامه داد: امسال «جایزه ویژه فارس» به برترین آثار در حوزه معرفی خلاقانه میراث فرهنگی این استان تعلق خواهد گرفت و در بخش ملی این جشنواره، از صاحبان برترین آثار، با اهدای تندیس «آینه میراث»، دیپلم افتخار و جایزه نقدی قدردانی می‌شود. 

ثابت اقلیدی اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌‏ای میراث فرهنگی به میزبانی استان فارس در ۷ بخش برگزار می‌شود و شعار این دوره از جشنواره «ایران ما میراث ما؛ میراث ما ایران ما» تعیین شده است.

وی ادامه داد: سومین دوره‏ جشنواره‏ بین‌المللی چندرسانه‌‏ای میراث فرهنگی به میزبانی فارس که هم اکنون آغاز شده است در پاییز سال جاری پایان می‌شود که در طول این مدت با برگزاری پیش رویدادهای متنوع فرصتی فراهم می‌شود تا محتواهای لازم در سطح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره تهیه شود.

انتهای پیام

نظر شما