شناسهٔ خبر: 67538137 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: مراسم تحلیف مسعود پزشکیان احتمالا نیمه اول مردادماه برگزار شود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت‎: با توجه به اینکه مراسم تحلیف ریاست جمهوری احتیاج به آمادگی دارد و باید مهمانان ویژه از قبل دعوت و برنامه‌ها پیش‌بینی شود احتمال دارد این مراسم نیمه اول مرداد ماه برگزار شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران اظهار کرد: در صورت خواست تیم رئیس‌جمهور منتخب و با وجود تعطیلی مجلس، آمادگی برگزاری مراسم تحلیف را داریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اما با توجه به اینکه مراسم تحلیف احتیاج به آمادگی برای برگزاری مراسم دارد و باید مهمانان ویژه از قبل دعوت و برنامه‌ها پیش‌بینی شود احتمال دارد این مراسم نیمه اول مرداد ماه برگزار شود.

وی اظهار کرد: در هر صورت مجلس آمادگی دارد و در جلسه فوق‌العاده و آیین نامه هم پیش‌بینی شده است و اگر تصمیمی گرفته شود مقدمات فراهم خواهد شد.

سلیمی درباره تعیین تکلیف نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: این موضوع سال آینده با انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و با صلاحدید وزارت کشور و شورای نگهبان برگزار می‌شود و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در انتخابات بعدی برگزیده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما