شناسهٔ خبر: 67538114 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جواب منفی حزباوی به پیشنهاد اسپارتاک؛ می‌خواهم در السد بمانم

تهرانت-ایرنا- محمدامین حزباوی در فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال روسیه مورد توجه اسپارتاک مسکو قرار داشت اما به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در نقل و انتقالات تابستانی سال ۱۴۰۲ بود که محمدامین حزباوی در قامت یک مدافع جوان و آینده‌دار به لیگ ستارگان قطر رفت و پیراهن السد را پوشید. انتقالی مهم برای فوتبال ایران که پای یک مدافع جوان را به لیگ ستارگان باز کرد.

حزباوی هر چند در ابتدای کار کمتر در ترکیب اصلی جای داشت اما هر چه از فصل گذشت، او مورد توجه کادرفنی قرار گرفت. حزباوی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ ستارگان قطر به ترکیب اصلی راه یافت و به بازیکنی مهم برای السد تبدیل شد.

با پایان فصل و قهرمانی السد در لیگ ستارگان قطر، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند کادرفنی خود را تغییر بدهند. هدف آنها از این تغییر، حضوری پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا بود. حالا از قطر خبر می‌رسد حزباوی آنچنان که باید جایی در تفکرات سرمربی جدید ندارد و همین بهانه‌ای شده تا برخی تیم‌ها برای جذب او اقدام کنند. نمونه‌اش اسپارتاک مسکو در لیگ روسیه که برای جذب حزباوی پیشنهاد داده اما با جواب منفی این مدافع ۲۱ ساله ایرانی مواجه شده است.

گویا اسپارتاک مسکو حاضر بود رقم قابل توجهی را هم به عنوان دستمزد حزباوی پرداخت کند اما مدافع جوان ایرانی به این پیشنهاد جواب رد داده و تأکید کرده که می‌خواهد در لیگ ستارگان قطر بماند و همچنان پیراهن السد را بپوشد. حزباوی در روزهای اخیر از سپاهان هم پیشنهاد بازی دریافت کرده اما فعلاً به این درخواست هم جواب رد داده است.

نظر شما