شناسهٔ خبر: 67536592 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

داور مقصر حذف آلمان: مورینیو حق داشت توهین کند!

انتقادها از عملکرد آنتونی تیلور در جریان دیدار تیم ملی آلمان برابر اسپانیا شدت گرفته است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم ملی آلمان روز گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی اسپانیا به میدان رفت و با دریافت گلی دیرهنگام در وقت اضافه دوم با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم شکست خورد تا امیدش برای کسب عنوان قهرمانی در خاک خودش ناامید شود.

انتقادها از عملکرد تیلور که قضاوت این بازی را برعهده داشت به شدت زیاد است و بسیاری معتقد هستند که او باید یک ضربه پنالتی را به سود آلمان در این دیدار اعلام می‌کرد، اما تصمیم متفاوتی گرفت و در نهایت باعث شد که شاگردان یولیان ناگلزمان به عنوان بازنده زمین بازی را ترک کنند.

2050943

او پیش از این به خاطر بعضی از تصمیماتش علیه تیم‌های ایتالیایی از شهرت چندان خوبی در این کشور برخوردار نیست که معروف‌ترین آنها مربوط به بازی فینال لیگ اروپای ۲۰۲۳ بین رم و سویاست که یک پنالتی به سود جالوروسی اعلام نکرد و رسانه‌های ایتالیایی بار دیگر به این موضوع اشاره کرده‌اند. 

آنها با مقایسه این دو اتفاق با یکدیگر مدعی شده‌اند که اظهارات و حتی توهین‌های مورینیو به این داور انگلیسی در آن زمان چندان هم غیرمنصفانه نبوده است و این مربی پرتغالی حق داشت که از تصمیماتی که تیلور گرفته بود عصبانی باشد چون به نظر می‌رسد که او صلاحیت قضاوت دیدارهای مهم و حساس را ندارد و این موضوعی است که باید به صورت جدی به آن توجه کرد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما