شناسهٔ خبر: 67536211 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت خودرو امروز ۱۶ تیر + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _شنبه شانزدهم تیر_ در محصولات داخلی و مونتاژی کار خود را با حفظ تعادل آغاز کرد و نسبت به روزهای گذشته بدون تغییر گزارش می‌شوند.

سورن پلاس (فول) و دنا پلاس توربو ۶ سرعته از محصولات ایران‌خودرو، بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته به ترتیب با نرخ ۷۴۶ میلیون تومان و ۹۵۸ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

پژو پارس TU۵ از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، با قیمت ثابت ۸۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک اتوماتیک و شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا نیز با حفظ ثبات به‌ترتیب با قیمت ۵۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۸۳۲ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

دیگر محصولات داخلی نیز با قیمت ثابت کار خود را آغاز کردند.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۸۵ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۴۶ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۳۶ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۹۱ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۹۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۲۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۶۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۵۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۲۵ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۲۷ میلیون تومان، تارا دستی ۷۸۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۴۸ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک S به قیمت ۴۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۸ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۸ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۶ تیر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز امروز تغییری را ثبت نکرد.

آریزو ۶ پرو از محصولات مدیران خودرو، امروز بدون تغییر و با قیمت یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تیگو ۷ پرو پرمیوم و تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات لوکس این شرکت بدون تغییر و هر کدام با قیمت دو میلیارد و ۸۵ میلیون تومان و سه میلیارد و ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

جک S۵ در شمار محصولات کرمان موتور، با حفظ ثبات نسبت به روزهای گذشته به قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات پرطرفدار مونتاژی شرکت بهمن موتور، بدون تغییر باقی مانده است و به نرخ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۷۹ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۸۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) سه میلیارد و ۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۹۷ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۶ تیر+ جدول

نظر شما