شناسهٔ خبر: 67536195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشارکت ۶۵.۵ درصدی اردبیلی‌ها در انتخابات ۱۵ تیرماه

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل، گفت: استان اردبیل پیشتاز امر مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است و با ۶۵.۵ درصد مشارکت در انتخابات در کشور شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

رضا قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: از مجموع 682 هزار و 186 رای ماخوذه در استان اردبیل 556 هزار و 134 رای به مسعود پزشکیان و 110 هزار و 731 رای به سعید جلیلی داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول انتخابات نیز استان اردبیل با 48.5 درصد مشارکت مردم جایگاه هفتم کشور را داشته، اما در این مرحله جزو سه استان برتر در میزان مشارکت و ارتقای جذب آرای مردم بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: با اتمام شمارش آرا و پایان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مسعود پزشکیان با بیشترین رای توانست به عنوان نهمین رئیس جمهور انتخاب شود که در استان اردبیل نیز میزان رای بالا نشان می‌دهد که مردم همچنان به نظام و خط ولایت و رهبری پایبند هستند.

قاسمیان افزود: امروز با اتمام انتخابات فضای رقابت‌ها باید به رفاقت‌ها تبدیل شده و طرفداران هر دو کاندیدا با صبر، حلم و متانت سعی کنند تا حرمت ها را حفظ کرده و به منتخب نهم احترام بگذارند.

وی بیان کرد: 31 هزار عوامل اجرایی در دو مرحله انتخابات در کنار رسانه‌ها و سایر دست‌اندرکاران انتخابات تلاش کردند تا فضای جلب مشارکت مردم بیش از گذشته فراهم آید که استان اردبیل در ارتقای میزان مشارکت مردم جزو استان‌ها ممتاز کشور بوده و توانسته‌ایم پشتیبانی خود را از نظام اسلامی نشان دهیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و حفظ حرمت این ماه انتظار می‌رود طرفداران کاندیدای پیروز انتخابات در صورت برگزاری آیین شکرگزاری و یا جشن شرایط موقعیتی را در نظر گرفته و اردبیل را که به شهر دارالعباس و پایتخت حسینیت مشهور است، بیش از این در عشق، وفاداری و حفظ حرمت‌ها به سیدالشهدا شایسته و مناسب جلوه دهد.

انتهای پیام/132/

نظر شما