شناسهٔ خبر: 67536140 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با وجود حضور ۸ کشور قوی؛

کیومرث هاشمی: شمشیربازی ایران شانس کسب مدال در پاریس را دارد

زینب حاجی حسینی

وزیر ورزش و جوانان با ابراز امیدواری از وضعیت تیم ملی شمشیربازی گفت: این رشته تیمی شانس کسب مدال در المپیک پاریس را دارد و امیدوارم به حقش برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی امروز شنبه با اشاره به حضور جامعه ورزش در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: ابتدا از مردم شریف کشورم تشکر می کنم به خاطر حضور گسترده در تعیین سرنوشت، به خصوص جامعه ورزش حضور پررنگی داشتند. همیشه جامعه ورزش در راستای انجام وظیفه خوب عمل کرده اند. به جناب پزشکتان تبریک می گویم و برای او آرزوی موفقیت دارم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به شرایطی که بر ورزش کشور حاکم است گفت: فضای آرامش و همدلی خوبی در ورزش حاکم شده است، رشته های المپیکی در آستانه اعزام هستند و این فضا باید قویتر شود.

کیومرث هاشمی در مورد حضورش در اردوی تیم ملی شمشیربازی نیز گفت: در راستای بازدید از اردوهای المپیکی، هفته گذشته از چند رشته بازدید کردیم و خدا قوت گفتیم. امروز هم به اردوی شمشیربازی آمدیم، از آقای پورسلمان تقدیر می کنم.

وی افزود: این رشته تنها رشته تیمی المپیکی است و خدا را شکر ملی پوشان وضعیت خوبی دارندو ملی پوشان ما امکان دسترسی به مدال دارند، ان شالله بتوانند مدالی که ۱۲ سال است به دنبالش هستند را به دست بیاورند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه خاطرنشان کرد: آقای فخری هم اشاره کردند که این ظرفیت مدال آوری وجود دارد، البته هشت کشور قوی حضور دارند. با این حال نباید با صحبت بار روانی درست کنیم. همه در حال تلاش هستند.

کیومرث هاشمی در پایان گفت: در یکسانی که حضور داشتم سعی کردیم دغدغه مالی را به حداقل برسانیم، برای کسب سهمیه باید اعزام‌های زیادی انجام شود، در این شرایط اعتبارات فدراسیون ها را چند برابر کردیم، اما به اعتبار بیشتر نیاز است. امیدوارم رییس جمهور منتخب کمک کند.

نظر شما