شناسهٔ خبر: 67535984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم ایلام در مجلس:

مردم روز جمعه را به روز شکوه ایران تبدیل کردند

مجید کیان

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم روز جمعه را به روز شکوه ایران تبدیل کردند و با حضور مسئولانه خود در پای صندوق های رأی بار دیگر اعتماد خود به جمهوری اسلامی را اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

دکتر «سارا فلاحی» در پیامی  در خصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رئیس جمهور منتخب ، اظهار کرد:

وی ادامه داد: بنده ضمن تبریک به دکتر «مسعود پزشکیان» که توانست اعتماد ملت ایران را جلب کند و آرزوی موفقیت برای دکتر سعید جلیلی، این شکوه حضور را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم و امیدوارم ابهت حضور مردم به عظمت و اعتلای نام ایران در سراسر جهان منجر شود و مردم شایسته ایران به آن چه در خور شأن و منزلتشان است نائل شوند.

فلاحی تاکید کرد: امیدوارم رئیس جمهور منتخب مردم هم بتواند همان گونه که در تبلیغات انتخابات چهاردهم، به کلام امیرمؤمنان استناد می نمودند، در حوزه اجرا و در عمل نیز منشور و نقشه راه خود را نهج‌البلاغه امیر مؤمنان قرار دهند و درون‌مایه گفتمان علی (ع) یعنی عدالت را در حوزه اجرا عملیاتی نمایند و با اتخاذ استراتژی  «عقلانیت _مقاومت» و در سایه به کارگیری رهنمودهای امام جامعه، اقتدار و منزلت ملت ایران در حوزه سیاست خارجی را ارتقا دهند.

نماینده مردم ایلام در پایان این پیام آورده است: قطعا مسیر پیش روی ملت ایران با همدلی و وفاق ملی، مسیری طلایی و تاریخی خواهد بود و در سایه این وفاق، ایران با فرزندان شایسته خود مقتدر و استوار، قله های پیشرفت را فتح خواهد نمود.

انتهای پیام

نظر شما