شناسهٔ خبر: 67535739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

پیام رئیس اداره امور مالیاتی لامِرد به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت فرهنگ مالیاتی

محمود عبداله زاده رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان لامرد در پیامی به مناسبت هفته گرامیداشت فرهنگ مالیاتی این هفته را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، محمود عبداله زاده رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان لامرد در پیامی به مناسبت هفته گرامیداشت فرهنگ مالیاتی این هفته را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

مهم ترین ساز و کار امروز در تقنین و سیاست‌گذاری‌های اقتصادی هر حکومتی برای رونق و آبادانی شهرها و روستاها و پیگیری حق و عدالت اجتماعی، توجه به نظام جامع مالیاتی است. با تاکید بر اصول فرهنگسازی در پرداخت به موقع مالیات را سرحوله قرار دهد که خوشبختانه ایران اسلامی در دولت‌های مختلف، با اصلاحات و به روزرسانی نظام مالیاتی همگام با سیاست‌های مقام معظم رهبری حرکت نموده که سهم مالیات در تأمین منابع بخش های ارتقای بهداشت و درمان، آبادانی روستاها و شهرها و سایر بخش‌ها مطابق قانون ملموس است. سازمان امور مالیاتی با تلاش مدیران و کارکنان خود، نقشی راهبردی و اثرگذاری در تأمین بودجه بخشی از طرحهای رفاه و پیشرفت این سرزمین را برعهده دارد و اکنون حماسه اقتصادی امسال که در تیر و مرداد ماه تبلور پیدا می‎کند، ماحصل همراهی و همدلی و همگامی سازمان امور مالیاتی کشور، مردم شریف، رسانه های جمعی و سازمان هایی است که هرکدام با اقداماتی اثربخش، در تامین هزینه های کشور سهیم و نقش‎آفرین می‎شوند و مهم‌ترین بازیگر این حماسه پرشکوه، مردم هستند که به صورت آگاهانه و متعهدانه در پرداخت به موقع مالیات، مشارکت دارند.

شانزدهم تیرماه «روز مالیات» و آغاز هفته گرامیداشت فرهنگ مالیاتی، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن عرض تبریک به تمامی کارگزاران پرتلاش و کارکنان خدوم سازمان امور مالیاتی بویژه مدیرکل و معاونان، کارکنان اداره کل مالیاتی فارس و لامرد و همچنین مودیان عزیز شهرستان لامرد که همواره یاریگر نظام مالیاتی در پرداخت به موقع مالیات هستند و البته دست اندرکاران وظیفه شناس و ارجمند رسانه‎های جمعی، امیدوارم که همواره در این آزمون بزرگ خدمت‎رسانی به مردم شریف شهرستان سربلند و پیروز باشیم. به‎ویژه در مقطع کنونی که اقتصاد کشور آماج هجمه های خارجی است و حضور موثر و اطمینان‎بخش در این مجاهدت اقتصادی، بیش از هر زمان دیگر احساس می‎شود. امید که خدمت خالصانه به میهن عزیزمان ایران، سرلوحه تمام اقدامات و زینت بخش زندگانی‎مان باشد.

محمود عبداله زاده
رییس اداره امورمالیاتی شهرستان لامرد

نظر شما