شناسهٔ خبر: 67535477 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یحیی روی گزینه جانشینی بیرانوند دست گذاشت

در کنار پرسپولیس، فولادی‌ها هم خواهان همکاری با محمدرضا اخباری، دروازه‌بان شماره یک گل‌گهر سیرجان شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که از حیث شمار کلین‌شیت، حسین حسینی، دروازه‌بان شماره یک استقلال در کنار حسین پورحمیدی، دروازه‌بان شماره یک تراکتور آماری برابر داشتند و هر کدام 18 بار موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه تیم‌شان شدند تا از این حیث، مشترکاً برترین دروازه‌بان فصل شوند و بعد از حسینی و پورحمیدی، علیرضا بیرانوند 13 کلین‌شیت ثبت کرد و محمدرضا اخباری هم 11 کلین‌شیت داشت.

لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست‌وچهارم در شرایطی قرار است برگزار شود که تکلیف دروازه تیم‌های مدعی (به جز سپاهان) نامشخص است؛ به‌طوری‌که زمزمه‌هایی درباره جدایی حسین حسینی از استقلال به گوش می‌رسد، همکاری بیرانوند با پرسپولیس به پایان رسیده و پورحمیدی هم در شرایطی کاملاً نامشخص دارد. در این میان، محمدرضا اخباری با وجود آنکه همچنان تحت قرارداد باشگاه گل‌گهر سیرجان است، به یکی از چهره‌های ویژه بازار نقل‌وانتقالات تابستانه تبدیل شده و احتمال تغییر تیمِ او دور از ذهن نیست.

محمدرضا اخباری، گزینه اصلی جانشینی بیرانوند

اخباری که در فصل اخیر دروازه‌بان شماره یک گل‌گهر سیرجان بود و موفق شد 11 بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد، با وجود آنکه هنوز یک فصل دیگر با تیمِ سیرجانی قرارداد دارد، با توجه به قطع همکاری بیرانوند با پرسپولیس، به گزینه اصلی سرخ‌پوشان پایتخت برای جانشینی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی تبدیل شده و در روزهای اخیر گفته می‌شود مذاکرات مثبتی با اخباری انجام شده و سرخ‌پوشان امیدوارند که بتوانند با دریافت رضایت‌نامه او، این دروازه‌بان باتجربه را به استخدام تیم خود در بیاورند.

یحیی و فولاد هم وارد معامله شدند!

پرسپولیسی‌ها در شرایطی به دنبال استخدام محمدرضا اخباری هستند که حالا در مسیر توافق با این دروازه‌بان باتجربه و البته دریافت رضایت‌نامه او از گل‌گهر یک رقیب مهم را در مقابل خود می‌بینند؛ فولاد خوزستان. مسئولان باشگاه فولاد مطابق با نظر یحیی گل‌محمدی به دنبال تقویت فهرست تیم‌شان هستند و در این مسیر گفته می‌شود با توجه به آینده نامشخص کریستوفر کنت و پایان دوران فوتبال شهاب گردان، یحیی گل‌محمدی خواهان جذب محمدرضا اخباری شده و مذاکرات از سوی فولادی‌ها برای جذب این دروازه‌بان باتجربه آغاز شده است.

در انتظار تصمیم خبرساز اخباری

محمدرضا اخباری که به‌واسطه واکنش‌های خاصی که در مواجهه با برخی موقعیت‌ها از خود نشان می‌دهد به «کاراگاه‌گجت» شهرت دارد، در فصل گذشته هم بعد از جدایی پرماجرایی که از تراکتور تبریز داشت، روزهای پرخبری را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه پشت سر گذاشت و در شرایطی‌که گزینه اصلی حضور در استقلال تهران بود، به سیرجان سفر کرد و با گل‌گهر قرارداد بست. حالا با توجه به اینکه پیشنهاداتی از تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان برای محمدرضا اخباری مطرح شده، باید دید انتخاب این دروازه‌بان باتجربه کدام تیم خواهد بود؛ البته که در این میان، همکاری گل‌گهری‌ها و صدور رضایت‌نامه او هم دارای اهمیت است که گفته می‌شود تنها در صورت توافق مالی، مسئولان باشگاه سیرجانی اجازه جدایی اخباری را می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما