شناسهٔ خبر: 67534174 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

داداش زاده: در این دوره و زمانه پول جای تعصب بازیکنان را گرفته است/ پرسپولیس را رفتن هیچکس کوچک نمی‌شو

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بهزاد داداش‌زاده در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت:‌ وضعیت متاسفانه خوب نیست و مثل سابق تعصب حرف اول را نمی‌زنند و ستاره‌های این دوره بیشتر از قبل به مادیات توجه دارند. به نوعی می‌شود گفت پول جای تعصب را گرفته است. در حالیکه پیراهن پرسپولیس به خودی خود چند ده میلیارد می‌ارزد و توجه و شهرت و محبوبیتی که در این تیم تجربه می‌کنید در جای دیگری وجود ندارد. اینکه من فکر کنم چند بار با پرسپولیس قهرمان شدم و می‌توانم با احساس میلیون‌ها هوادار بازی کنم. با این حال امیدوارم بهترین نفرات جذب شوند و هرکس برود و بیاید پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و با جدایی کسی کوچک نخواهد شد.

وی در مورد برپایی اردوی خارجی پرسپولیس، گفت: به نظر من پرسپولیس نباید به اردوی خارجی برود چون اصلا بازیکن ندارد و شک ندارم اگر به هلند بروند به دلیل کمبود بازیکن مجبورند برخی از بازیکنان امید را با خود ببرد که هیچ فایده‌ای ندارد به دلیل آنکه بازیکنان امید در لیگ برتر فرصت بازی کردن ندارند. اگر هم تیم می‌خواهد به اروپا برود باید مدیران باشگاه هر چه سریع‌تر تکلیف بازیکنان را روشن کند که سرمربی بداند با چه بازیکنی به اردو می‌رود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره آمدن خوان کارلوس گاریدو به تیم، یادآور شد: به هر حال هر کسی که او را به پرسپولیس آورده براساس شرایط تیم او را انتخاب کرده است. پرسپولیس تیم کوچکی نیست و همه هواداران هم انتظار دارند، هر سال قهرمان شود و خوشبختانه پرسپولیس هم هر سال دل هواداران را شاد می‌کند. اما من تنها چیزی که از این سرمربی می‌دانم فقط این است که سابقه مربیگری در تیم‌های آسیایی را دارد و امیدوارم بتواند با پرسپولیس بهترین نتیجه‌ها را کسب کند.

داداش‌زاده در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان، خاطرنشان کرد: همه شاهد هستیم که چند سالی است تیم‌های عربی با پول‌های که دارند بازیکنانی گرفتند که هر کدام از این بازیکنان می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. پرسپولیس هم بعد از خصوصی‌ شدن، باید بازیکنانی داشته باشد که بتواند در آسیا نتیجه بگیرد. 

انتهای پیام/

نظر شما