شناسهٔ خبر: 67534109 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

خودرو جدید BYD در داخل کابین یک یخچال مخصوص نوشیدنی دارد(+عکس)

خودرو لوکس و پرچمدار جدید بی‌وای‌دی در داخل کابینش از یخچال مخصوص نوشیدنی بهره می‌برد.

صاحب‌خبر -

خودرو جدید بی‌وای‌دی دنزا Z9GT تا پایان سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد؛ خودرو لوکس و پرچمداری که به‌گفته‌ی BYD ترکیبی از قدرت، راحتی و فناوری‌های پیشرفته را ارائه می‌دهد.

به گزارش زومیت، تصاویری که از کابین دنزا Z9GT منتشر شده است، طراحی کابین خودرو را نشان می‌دهد که از سه‌نمایشگر شامل نمایشگر مقابل راننده، نمایشگر سیستم اطلاعات‌سرگرمی و نمایشگر مخصوص سرنشین جلو میزبانی می‌کند.

خودرو جدید BYD در داخل کابین یک یخچال مخصوص نوشیدنی دارد
خودرو جدید BYD در داخل کابین یک یخچال مخصوص نوشیدنی دارد

در کنسول مرکزی و کنسول عقب خودرو یخچال‌ مخصوص نوشیدنی وجود دارد. ژائو چانگ‌جیانگ، مدیر کل فروش برند دنزا، می‌گوید که Z9GT «استانداردهای خودروهای لوکس را بازتعریف خواهد کرد.» Z9GT طولی برابر با ۵٫۱ متر، عرض ۱٫۹ متر و ارتفاع ۱٫۵ متر و فاصله‌ی محوری ۳٫۱ متر خواهد داشت.

خودرو جدید BYD در داخل کابین یک یخچال مخصوص نوشیدنی دارد

Z9GT احتمالا از سه موتور برقی با حداکثر توان خروجی حدود ۱٬۰۰۰ اسب بخار بهره خواهد برد که خودرو را قادر می‌سازد ظرف کمتر از سه ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد.

بی‌وای‌دی ادعا می‌کند که خودرو جدیدش هندلینگ «چشمگیری» خواهد داشت؛ به‌طوری که توانسته است تست گوزن را با سرعت ۸۵ کیلومتربرساعت پشت سر بگذارد. هنوز قیمت خودرو و تاریخ دقیق رونمایی دنزا Z9GT مشخص نیست.

نظر شما