شناسهٔ خبر: 67531545 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

رئیس فرهنگستان علوم:

یکی از معضلات جوانان غربی «بی هویتی جنسی» است

رئیس فرهنگستان علوم با اشاره به افول در زندگی غربی گفت: بی هویتی جنسی یکی از معضلات جوانان غربی است که به آن دچار شده‌اند، مگر می شود فردی نداند مرد است یا زن؟!

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  «محمد رضا مخبر دزفولی» رئیس فرهنگستان علوم در نشست بین المللی «یک دهه سخن رهبر حکیم انقلاب اسلامی با جوانان آمریکا و اروپا ؛ ورق‌خوردن تاریخ از شرق تا غرب» گفت: سه نامه مکتوب مقام معظم رهبری به منظور شکل دهی آینده است و آینه ای را پیش روی جهانیان قرار داده اند که چه آینده ای پیش روی خود دارند.

وی افزود: موضوع دیگر در نامه مقام معظم رهبری بحث تروریست بود و در واقع پرداختن به یک موضوع مشترک که دو جهان اسلام و غرب با این مشکل دست به گریبان هستند.

مخبر دزفولی با اشاره به نامه سوم رهبر انقلاب گفت: این نامه یک مبنای دینی دارد. ایشان دفاع از مظلومان را محور اصلی نامه ی خود قرار داده‌اند، حتی نام هیچ ادیانی را ذکر نکرده اند و مبنا را بر این گذاشته اند، که یک انسان آزاده باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اکنون جامعه ی غرب، به خصوص جامعه جوانان، سوالات جدی در ذهن خود دارند، چرا عدالت در غرب ایجاد نشده است؟ چرا تغییرات رو به ابتذال در جهان غرب رو به گسترش است؟ ظلم در غرب کاملا محسوس است، هم در زندگی مادی و هم در ماهیت توجه به زندگی انسان ها نمود پیدا کرده است.

مخبر دزفولی با اشاره به افول در زندگی غربی گفت: بی هویتی جنسی یکی از معضلات جوانان غربی است که به آن دچار شده‌اند،مگر می شود فردی نداند مرد است یا زن؟!

نظر شما