شناسهٔ خبر: 67531406 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

یورو 2024؛

یورو ۲۰۲۴| امباپه برنده تقابل دو ستاره، رونالدو به خانه بازگشت/ لحظه شماری برای تقابل فرانسه - اسپانیا

تقابل تیم‌های ملی پرتغال و فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ با برتری فرانسه خاتمه یافت و این تیم در نیمه نهایی باید به مصاف اسپانیا برود.

صاحب‌خبر -

امباپه برنده تقابل دو ستاره، رونالدو به خانه بازگشت/ لحظه شماری برای تماشای دیدار فرانسه و اسپانیا

به گزارش تابناک ورزشی، دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی پرتغال و فرانسه در استادیوم فولکس‌پارک اشتادیون هامبورگ برگزار شد. مایکل اولیور داورمشهور انگلیسی قضاوت این دیدار که از ساعت 22:30 امشب (جمعه) آغاز شد را برعهده داشت.

برخلاف آنچه پیش بینی می شد نیمه نخست این دیدار، جذاب و زیبا از آب در نیامد و به جز برخوردهای میانه زمین، خبری از موقعیت گل جدی نبود و البته رونالدو و امباپه هم نتوانستند در این نیمه کار خاصی انجام دهند.

بدین ترتیب دو تیم به تساوی در نیمه اول رضایت دادند اما در نیمه دوم شرایط تا حدودی تغییر کرد. به خصوص که از دقیقه 60 به بعد شاهد یکی از زیباترین و سریع ترین بازی‌های جام بودیم. پس از چند تلاش جدی پرتغال، فرانسه به راحتی می‌توانست توسط کولو موانی و کاماوینگا به گل برسد. در سمت مقابل هم مایک مانیان مانع از گلزنی فرناندز و ویتینیا شده بود. در نهایت تلاش بازیکنان دو تیم به گل منجر نشد تا این دیدار هم مثل بازی قبل این مرحله میان اسپانیا و آلمان به وقت های اضافی کشیده شود.

در دو وقت 15 دقیقه هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا سرنوشت تیم صعود کننده از این مرحله در ضربات پنالتی مشخص شود. در ضربات پنالتی دمبله، فوفانا، ژول کونده، بارکولا، تئو هرناندز برای فرانسه و رونالدو، برناردو سیلوا، نونو مندز برای پرتغال گل زدند. ژائو فلیکس پنالتی سوم پرتغال را از دست داد و توپ را به تیر عمودی کوبید. بدین ترتیب فرانسه به مرحله بعد صعود کرد تا امباپه برنده تقابل با رونالدو باشد. فرانسوی ها در بازی بعد باید به مصاف اسپانیا بروند.

نظر شما