شناسهٔ خبر: 67530529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

فرمانده انتظامی یزد: برای صیانت از آراء مردم از جان خود نیز می‌گذریم

حمید رضا دهقان

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از تامین امنیت انتخابات در استان یزد با همکاری ۵۳۰۰ نفر از عوامل انتظامی و بسیج خبر داد و گفت: در دور اول انتخابات نشان دادیم که برای صیانت از رای مردم از جان خود نیز می‌گذریم.

صاحب‌خبر -

سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» کمتر از یک ساعت مانده به پایان مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات استان به خبرنگاران گفت: خوشبختانه امروز شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط در کشور و سراسر استان یزد با آرامش و امنیتی که از سوی عوامل نیروی انتظامی با همکاری سایر بخشها اعم از نیروهای نظامی و بسیج  تامین شده هستیم.

وی با بیان این که در این مرحله از انتخابات تعداد پنج هزار و ۳۰۰ نفر عوامل انتظامی وظیفه تامین امنیت انتخابات  ۸۷۰ شعبه اخذ رای استان شامل ۶۸۲ شعبه ثابت و ۱۸۸ شعبه سیار را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی استان گفت: قطعاً تا پایان ساعت اخذ رای و پس از آن تا خاتمه شمارش آراء در جهت تامین امنیت و صیانت آراء مردم پای کار خواهیم بود.

به گفته بهدانی فرد، در مرحله اول انتخابات، همکاران بنده نشان دادند که برای صیانت از رای مردم جان خود را نیز نثار می‌کنند که در همین رابطه شاهد شهادت سرافراز دو نفر از عوامل انتظامی در منطقه راسک بودیم ولی آراء مردم صیانت شد.

انتهای پیام

نظر شما