شناسهٔ خبر: 67530384 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حزب الله ۲۵موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرد

مهر

منابع خبری گزارش دادند که از صبح امروز جمعه ۲۵ فروند موشک از لبنان به سمت شهرک‌های شمالی و پایگاه‌های نظای اشغالگران در فلسطین اشغالی شلیک شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، منابع خبری از شلیک ده‌ها موشک از جنوب لبنان به اهداف رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

پایگاه خبری قدس الإخباری جمعه شب گزارش داد که از صبح امروز (جمعه) ۲۵ فروند موشک از جنوب لبنان به اهداف رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از جنوب لبنان خبر می‌رسد که دقایقی پیش نیز جنبش حزب الله لبنان مقر تازه تأسیس لشکر ۹۱ در اییلیت را که محل استقرار افسران و نظامیان رژیم صهیونیستی است را در واکنش به بمباران روستاهای مرزی جنوب لبنان هدف حملات موشکی قرار دادند.

عصر امروز جمعه نیز حزب‌الله لبنان اعلام کرد که دو پایگاه الرمثا و السماقه واقع در ارتفاعات کفرشوبا را با موشک‌های خود هدف قرار داد.

حزب‌الله روز پنج‌شنبه نیز به عنوان بخشی از پاسخ به ترور یکی از فرماندهان آن در حمله روز چهارشنبه اشغالگران در جنوب لبنان، مقرهای نظامی این رژیم را در آن سوی مرز «با بیش از ۲۰۰ موشک» هدف قرار داد.

پیش از این «هاشم صفی الدین»، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان روز پنج‌شنبه تاکید کرد که واکنش به ترور سردار «محمد نعمه» از روز چهارشنبه آغاز شد و ادامه خواهد داشت و جبهه همچنان شعله ور و قدرتمند باقی خواهد ماند.

نظر شما