شناسهٔ خبر: 67529867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انتخابات ایران اسلامی نماد مردم سالاری دینی است

تایباد- ایرنا- نماینده مردم شهرستانهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رویداد سیاسی انتخابات در ایران اسلامی نمونه ای بارز از مردم سالاری دینی و دموکراسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عثمان سالاری روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای تایباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت حداکثری مردم کشورمان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از پیروی مردم از منویات مقام معظم رهبری در همه رویدادهای ملی و مذهبی نشان دارد.

او اظهار کرد: دشمن به دنبال رصد کردن حضور پرشور مردم در این عرصه سیاسی است و از همه ظرفیتهایی که در دست دارد برای کمرنگ نشان دادن این امر مهم استفاده می کند.

وی ادامه داد: مردم ولی نعمت و سرمایه های اصلی این انقلاب هستند و در همه عرصه ها پایبندی خود را به این نظام و آرمانهای آن نشان داده اند.

نماینده مردم شهرستانهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه اقوام و مذاهب با مشارکت پرشور خود در انتخابات یک بار دیگر وحدت، انسجام و یکدلی جهان اسلام را به نمایش گذاشتند.

سالاری اضافه کرد: دشمن از اتحاد جوامع اسلامی در هراس است و با توطئه های شوم خود به دنبال ضربه زدن به اعتقادات و باورهای جهان اسلام است.

۸۰ شعبه رای‌گیری ثابت و سیار شهری و روستایی در تایباد کار جمع‌آوری آرای واجدان شرایط انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان را بر عهده دارند و هزار نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و پشتیبانی در این زمینه همکاری می کنند.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

نظر شما