شناسهٔ خبر: 67529788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

میزان مشارکت در اصفهان از مشارکت در دور اول عبور کرد

استاندار اصفهان، گفت: طبق آمار در مرحله دوم انتخابات میزان مشارکت مردم استان اصفهان نسبت به دور اول افزایش یافت و این در شرایطی است که تا پایان زمان انتخابات هنوز وقت باقی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدرضا مرتضوی شامگاه جمعه پانزدهم تیرماه در نشست ستاد انتخابات استان اصفهان که به منظور بررسی و مرور اقدامات انجام شده در راستای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: در ایام اخیر انتخابات‌هایی را به صورت مستمر و متوالی در ایران اسلامی و استان اصفهان برگزار کردیم که به بهترین نحو ممکن اجرا شدند.

وی ادامه داد: در حوزه‌های مختلف امنیت، زیرساخت، پشتیبانی‌های قضایی و حقوقی و غیره برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شد تا در این آزمون نیز سربلند باشیم.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به عبور میزان مشارکت بسیاری از استان‌ها در دور دوم انتخابات نسبت به دور اول، بیان کرد: طبق آمار در مرحله دوم انتخابات میزان مشارکت مردم استان اصفهان نیز نسبت به دور اول افزایش یافت و این در شرایطی است که تا پایان زمان انتخابات چند ساعتی وقت باقی است.

وی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات، تأکید کرد: مشارکت همگانی مردم در انتخابات حماسه‌ای برای نظام اسلامی خواهد بود و همه ما اعتراف داریم که انتخابات هدیه‌ای از نهضت امام خمینی(ره) به مردم ما بوده است.

مرتضوی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) نگاه توحیدی را ضمیمه انتخابات کردند، گفت: حضرت امام (ره) کاری کردند که به انتخابات نگاه مکتبی شد و این موضوع برای نظام جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: باید ساعات پایانی مراقبت بیشتری شود تا در سلامت و امنیت کامل از آرا مردم امانت داری کنیم و نتیجه را هر آنچه که مردم انتخاب کرده‌اند، خدمت نظام اسلامی تقدیم کنیم.

انتهای پیام/163/

نظر شما