شناسهٔ خبر: 67529239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

مشارکت بالای مردم موجب اقتدار ایران در مجامع بین‌المللی می‌شود

ابراهیم شریفی

فرماندار کوهدشت گفت: پیام حضور مردم در بحث داخلی کشور نشان دهنده قدرت بیرونی و افزایش توان دولتمردان برای حضور در مجامع بین‌المللی می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد مرادی کفراج در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بالاتر باشد اقتدار دولتمردان برای دفاع از منافع و آرمان‌های نظام در بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی بیشتر خواهد بود.

فرماندار شهرستان کوهدشت با بیان اینکه فرآیند رای‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان همزمان با سراسر نقاط کشور آغاز شده، افزود: حدود ۳۵۰۰ نفر در ۲۰۰ شعبه اخذ رای در سراسر شهرستان وظیفه اخذ آرای مردم را بر عهده دارند.

مرادی کفراج ادامه داد: تمامی ساز و کارهای برگزاری انتخابات اعم از امنیت و پشتیبانی فراهم شده و تاکنون مشارکت بسیار خوبی را در سطح شهرستان و شهرها و بخش‌های تابعه این شهرستان شاهد بوده‌ایم و تا آخرین ساعاتی که روند انتخابات تمدید شود قطعا فرآیند اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان کوهدشت خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای هوا، هر چقدر هوا خنک‌تر شود فضای شعب قطعا شلوغ‌تر خواهد شد لذا از مردم می‌خواهیم که فرآیند رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با اشاره به این‌که مشکل خاصی در خصوص برگزاری انتخابات در این شهرستان مشاهده نشده است، گفت: از تمامی مردم که پای این نظام، انقلاب و اعتقادات‌شان ایستاده قدردانی می‌کنم، مردم یک بار دیگر تجلی ظهور و بروز مردم سالاری را در صحنه انتخابات به نمایش گذاشتند.

وی آرای مردم را امانتی نزد مسئولان دانست و تصریح کرد: هر رای یک اقتدار و یک انسجام برای ایران می‌شود، مردم یقین بدانند با افزایش مشارکت و حضور پرشور یک دولت قوی و برآمده از خواست ملت تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما