شناسهٔ خبر: 67529103 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

منتخب مردم با معرفی کابینه قوی و کارآمد باید به مطالبات مردم پاسخگو باشد 

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: منتخب مردم بایستی با معرفی کابینه ای قوی از اولین روز پس از رای گیری با جدیت بدنبال پاسخگویی به مطالبات و حل مشکلات مردم باشد.  نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: منتخب مردم بایستی با معرفی کابینه ای قوی از اولین روز پس از رای گیری با جدیت بدنبال پاسخگویی به مطالبات و حل مشکلات مردم باشد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه محمد بیگی با حضور در ستاد انتخابات مرکزی قزوین گفت: هواداران در این دوره فرصت بیشتری داشتند تا در مناظرات خود فرد اصلح را انتخاب کنند و شناخت خوبی برای مردم ایجاد شد و تا این لحظه نمی دانیم چه کسی رییس جمهور خواهدشد. 

وی افزود: انتخابات در چارچوب قانون صورت می گیرد و فرصت خوبی برای نامزدها ایجاد شده تا خود را معرفی کنند و امیدواریم مشارکت خوبی رخ دهد. 

محمد بیگی تصریح کرد: توجه به معیارهای نامزد اصلح برای انتخاب مهم است و دنیا منتظر انتخاب ماست و رفتار انتخاباتی ما در دنیا نیز بررسی می شود. 

وی اظهارداشت: باید کسی را انتخاب کنیم تا برای رفع بیکاری، تامین مسکن و اشتغال و افزایش قدرت اقتصادی مردم برنامه داشته باشد. 

محمد بیگی از نیروی انتظامی و شورای نگهبان و بخشداری و فرمانداری ها و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر کرد و گفت: خوشبختانه انتخابات توام با نظم و امنیت خوبی برقرار است و بدون چالش و مشکلی شاهد روند خوبی در این رویداد هستیم. 

نماینده قزوین ور مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از فردا هر کس از سوی مردم انتخاب شد باید کار را با جدیت آغاز کند و بدنبال حل مشکلات اقتصادی باشد. 

محمدبیگی افزود: ما در مجلس منتظر معرفی هیئت وزیران هستیم تا افرادی قوی و کارآمد معرفی شوند و همه آنها برنامه راهبردی داشته باشند تا بتوانند مطالبات مردم را تامین کنند. 

این‌نماینده یادآورشد: مجلس هم در کنار رییس جمهور آینده خواهد بود و هم نظارت می کنیم تا افرادی قوی معرفی شوند و در انتخاب وزرا سخت گیر خواهیم بود.

وی بیان کرد:  اگر رییس جمهور آینده کابینه ضعیف  معرفی کند برای منافع مردم گزینه های قویتری را طلب خواهیم کرد تا رضایت و ذایقه مردم جلب شود. 

وی در خصوص مهمترین اولویت های رئیس جمهور هم گفت: از رییس جمهور آینده انتظار داریم به موضوعات مهمی چون آب، ثبات مالی، تنظیم بازار ارز و ثبات قیمتها و رفع گرانی و ساماندهی امور فرهنگی و اجتماعی کشور را در اولویت قرار دهد. 

محمدبیگی یادآورشد: توجه به بسته های بیمه ای و ترمیم حقوق و حوزه ازدواج جوانان و حمایت از زنان شاغل و افزایش مشاغل خانگی و توانمند سازی بانوان و بهره گیری از ظرفیت زنان کارآمد از دیگر مطالبات مردم و نمایندگان مجلس است. 

انتهای پیام

نظر شما