شناسهٔ خبر: 67528860 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حمایت فابیو کاپلو از انتقال طارمی به اینتر

فابیو کاپلو در مصاحبه با نشریه ایتالیایی به افزایش قدرت اینتر با حضور مهدی طارمی اشاره کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فابیو کاپلو در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت اظهار داشت: اینتر با حفظ اسکواد اصلی خود از فصل قبل و جذب دو مهره رایگان به نام‌های طارمی و زیلینیسکی، باز هم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا خواهد بود. حضور مهاجم ایرانی سابق پورتو در تیم اینزاگی یک مزیت بزرگ است.

به گزارش خبروزشی، کاپلو افزود: انتظار می‌رود که طارمی طی روزهای پیش رو، به صورت رسمی قراردادش را با اینتر امضا کرده و مراسم معارفه او برگزار شود. روز گذشته نیز روزنامه بزرگ ایتالیایی از احتمال فیکس بودن مهاجم ایرانی در ابتدای حضورش در نراتزوری نوشته بود.

سرمربی مطرح فوتبال ایتالیا ادامه داد: بازار نقل و انتقالات تازه آغاز شده است. اما اگر لیگ امروز شروع می‌شد، اینتر همچنان مدعی اصلی قهرمانی بود.

اینتر، قهرمان ایتالیا، فصل را در خانه جنوا شروع خواهد کرد. کاپلو در این باره می‌گوید: اینزاگی در موقعیت نخست قرار دارد. اینتر قوی است و دو بازیکن مهم یعنی طارمی و زیلینسکی را به صورت رایگان به تیم اضافه کرده است. برخلاف میلان و یوونتوس، نراتزوری با همان مربی فصل قبل ادامه می‌دهد. این یک مزیت کوچک نیست، به ویژه در ابتدای فصل. تنها مشکلی که نراتزوری‌ها ممکن است با آن مواجه شوند، احساس برتری بیش از حد است چون در فصل گذشته لیگ را در تسلط کامل داشتند.

شهرآورد میلان در هفته پنجم برگزار می‌شود و در همان هفته ناپولی با یوونتوس روبرو خواهد شد. آیا این می‌تواند یک نقطه عطف باشد؟ سرمربی مطرح ایتالیایی می‌گوید: آن بازی‌ها در ماه سپتامبر خواهد بود، اما برخی چیزها در مورد ارزش‌ها و چشم‌اندازهای یوونتوس، میلان و ناپولی شروع به روشن شدن خواهند کرد.

258 258

نظر شما