شناسهٔ خبر: 67528810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتخابات‌ پرشور سبب مایوس شدن دشمنان می‌شود

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امیدوار هستیم دشمنان مایوس شوند، گفت: از خداوند می‌خواهیم اهل ایمان، مستضعفان و همه ملت ایران به آینده خوب و آینده درخشان امیدوارتر بشوند و امروز ناامیدی و یاس کافران را شاهد باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله محسن اراکی پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ساختمان جامعه مدرسین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خدای متعال در این انتخابات خیرات و برکات فراوان برای ملت ایران نظام جمهوری اسلامی جامعه مستضعفین قرار می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امیدوار هستیم دشمنان مایوس شوند، تصریح کرد: از خداوند می‌خواهیم اهل ایمان، مستضعفان و همه ملت ایران به آینده خوب و آینده درخشان امیدوارتر بشوند و امروز ناامیدی و یاس کافران را شاهد باشیم.

وی با دعای برای رهبر معظم انقلاب، افزود: خیلی امیدوار هستیم رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود توفیق پیدا کند و بتواند مشکلات مردم را حل کند و به جمهوری اسلامی و ملت ایران عزت بیشتری بدهد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در پایان خاطرنشان کرد: منشا پیروزی‌های بزرگ، فتح قله‌های بسیار بلند پیشرفت است و از خداوند می‌خواهیم که رئیس جمهور منتخب در هر تدبیری که می‌اندیشد و هر گامی که برمی‌دارد، خدای متعال او را موفق بدارد.

انتهای پیام/

نظر شما