شناسهٔ خبر: 67528478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهردار آبادان: حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات ادامه دهنده راه شهید رییسی است

آبادان - ایرنا - شهردار آبادان گفت: مردم با حضور پرشور و آگاهانه پای صندوق رای و مشارکت حداکثری در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ادامه راه شهید رییسی رای می‌دهند.

صاحب‌خبر -

یاسین کاوه‌پور جمعه در شعبه ۷۲ مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آبادان ضمن دعوت از مردم آبادان برای حضوری پرشور در این انتخابات اظهار کرد: مردم با حضور پررنگ و با بصیرت خود در حقیقت به ادامه شهید آیت‌الله رییسی رای می‌دهند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت و حضور مردمی در انتخابات، افزود: امروز برای نظام جمهوری اسلامی روز سرنوشت‌سازی است و از مردم تقاضامندیم با احساس مسئولیت و تکلیف ضمن حضور در شعب اخذ رای و با مشارکت خود، ضمن خلق حماسه‌ای دیگر، برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت کنند.

کاوه‌پور بیان کرد: حضور آگاهانه و حماسی در انتخابات ریاست جمهوری برای گزینش و انتخاب فردی اصلح و کارآمد که دارای شرایط لازم برای اداره امور مهمترین جایگاه اجرایی کشور دارد امری واجب و حیاتی است.

وی یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رییسی و شهدای خدمت را گرامی داشت و بر ادامه مسیر آنها تاکید کرد و گفت: مردم با حضور پررنگ و با بصیرت خود به ادامه راه شهید رئیسی که همان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ‌سالاری دینی در جهات مختلف است، رای می‌دهند و از آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهدا حمایت می‌کنند.

شهردار اظهار کرد: همه عزیزان در ارکان مختلف در حال خدمت هستند تا از مردم در پای صندوق رای استقبال کنند و همانطور که توسط تمام مسئولان تاکید شده، امروز در امنیت و سلامت کامل و با مشارکت بالای مردم عزیز اتفاق خوبی رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی حضور مردم برای تعیین سرنوشت خودشان است، گفت: سرنوشت جامعه‌ به انتخابات و کسی که نامش از صندوق‌ها درمی‌آید، بستگی دارد، و مردم نیز باید رای دهند و رئیس‌جمهور با رلی بالایی انتخاب شود، زیرا این نشان‌ دهنده اقتدار نظام در کل دنیا است.

شهردار آبادان بیان کرد: همه وظیفه و تکلیف داریم که در انتخابات شرکت کنیم و به سرنوشت جامعه اهمیت دهیم، البته اینجا رای است که تعیین می‌کند جامعه باید چه مسیری را طی کند.

کاوه‌پور از ایجاد بسترهای لازم حماسه‌آفرینی و شور و نشاط انتخاباتی توسط شهرداری خبر داد و گفت: مدیریت شهری با اهتمام و جدیت، بستر لازم را برای افزایش مشارکت مردمی در شهر ایجاد و فضاهایی فراهم کرده تا شور و نشاط اجتماعی در دوره دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاصل شود.

به گزارش ایرنا انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند. دور دوم این انتخابات امروز جمعه پانزدهم تیرماه در جال برگزاری است.

نظر شما