شناسهٔ خبر: 67528170 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

درخواست کواکبیان از افرادی که هنوز رای نداده‌اند: به پای صندوق بیایید تا مشکلات رفع شود

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری به خبرنگار جماران گفت: من معتقد هستم که بسیاری از مشکلات وضع موجود باید رفع بشود و برطرف بشود؛ زمانی این اتفاق می افتد که عزیزان به پای صندوق رای بیایند و نظر خودشان را به منصه ظهور برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری که برای شرکت در مرحله دوم انتخابات 14003 به حسینیه جماران رفته بود، به خبرنگار جماران گفت: پیامم به همه آنهایی که هنوز رای ندادند این است که بالاخره از تردید دربیایید.

گزارش های ما از سراسر کشور نشان می دهد که آمار مشارکت صبح 15 تیر ماه بیشتر از صبح 8 تیر ماه است.

سازمان حزب مردم سالاری از سراسر کشور این آمار را مطرح کردند و معتقد هستیم آنهایی که تردید دارند و با صندوق قهر هستند از تردید دربیایند و بدانند عدم مشارکت آنها به نفع رقیب خواهد شد. شانزدهم تیر ماه افسوس نخورند که ای کاش ما هم در این انتخابات دور دوم شرکت می کردیم.

من مطمئن هستم که یک مقداری بالاخره عزیزانی که در تردید هستند اگر تردیدشان برطرف بشوند ما شاهد پیروزی تفکر اکثریت مطلقی هستیم که انشاءالله حاصل خواهد شد.

من معتقد هستم که بسیاری از مشکلات وضع موجود باید رفع بشود و برطرف بشود؛ زمانی این اتفاق می افتد که عزیزان به پای صندوق رای بیایند و نظر خودشان را به منصه ظهور برسانند.

من معتقدم که کسی که شعار می دهد و دنبال تغییر جدی در وضع موجود و رفع تحریم های معیشتی مردم نباشد قطعا رای نخواهد آورد.

امیدوارم که همه چیز هم به صحت و سلامتی که در دور اول داشتیم در دور دوم هم همین طور باشد و شائبه بعضی از حرف ها پیش نیاید و هر کسی از اموال دولتی و بیت المال دارد برای تبلیغات خودش مصرف می کند بالاخره باید روزی قیامت جواب بدهد. از دین اسلام برای منفعت شخصی خودمان هزینه نکنیم.

امیدوارم امید ما انشاءالله زودتر تبدیل به جشن پیروزی  تبدیل شود.

mp4
حجم ویدیو: 16.37M | مدت زمان ویدیو: 00:03:06

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما