شناسهٔ خبر: 67527934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هیچگونه تخلف انتخاباتی در قم مشاهده نشده است

فرماندار قم گفت: هیچ گونه تخلف انتخاباتی در شعب برگزاری انتخابات در این استان مشاهده نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عباس ذاکریان عصر امروز گفت: گزارش‌هایی از امروز صبح به فرمانداری مبنی بر این که در برخی شعب تخلفاتی صورت گرفته یا تبلیغاتی له یا علیه نامزدها در شعب یا بیرون شعب صورت گرفته است، دریافت شد.

وی ادامه داد: بلافاصله، نمایندگان فرماندار، بازرسان وزارت کشور و ناظران شورای نگهبان این موارد را با دقت بررسی کردند و خوشبختانه هیچکدام از این گزارش ها صحت نداشت.

فرماندار قم با بیان این که روند برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان قم به خوبی در جریان است، اعلام کرد: هیچ گونه تخلف انتخاباتی در شعب برگزاری انتخابات در این استان مشاهده نشده است.

ذاکریان با بیان این که به مردم این اطمینان را می دهیم که شعب برگزاری انتخابات با دقت کامل توسط عوامل اجرایی، ناظران شورای نگهبان و بازرسان وزارت کشور رصد می شود گفت: مردم بدون هیچ نگرانی در انتخابات شرکت کنند و از تک تک آرای آن ها صیانت خواهد شد.

به گزارش تسنیم، 746 صندوق رأی ثابت و سیار برای برگزاری این دوره از انتخابات در قم پیش‌بینی‌ شده‌ که 76 صندوق سیار است. از این مجموع 691 صندوق در شهرستان قم، قنوات، سلفچگان، خلجستان، 29 صندوق در شهرستان جعفرآباد و شهر قاهان و 27 صندوق نیز در شهرستان کهک و بخش فردو، مستقر می‌باشد.

 در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری 860 هزار قمی واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام/

نظر شما