شناسهٔ خبر: 67527895 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

دیالوگ‌های حذف شده باس‌فایت نهایی Elden Ring: Shadow of the Erdtree پیدا شدند

صاحب‌خبر -

هنوز مشخص نیست که آیا امکان فعال کردن این دیالوگ‌ها به صورت صداگذاری شده در بازی وجود دارد یا خیر.

این مقاله حاوی اسپویل‌هایی از باس‌فایت نهایی Elden Ring: Shadow of the Erdtree است

به نظر می‌رسد که دیالوگ‌های حذف شده از باس فایت نهایی Elden Ring: Shadow of the Erdtree کشف شده‌اند. کاربری در ردیت با نام LaMi_1، هنگامی که در فایل‌های بازی جست‌وجو می‌کرد، این دیالوگ‌ها را پیدا کرد. البته دیالوگ‌های مذکور به صرفا صورت نوشتاری هستند، و شاید بتوانند بازیکنانی که از ساکت بودن باس فایت نهایی نارضی بودند را راضی کند.

دیالوگ‌ها:

  • من Radahn هستم
  • فرزند راداگونِ یال قرمز و ملکه ماه رنالا
  • شیری که برای نبرد پرورش یافته است

در فاز دوم نبرد، Miquella ظاهر شده و صحبت می‌کند، اما Radahn ساکت می‌ماند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا نسخه صوتی این دیالوگ‌ها هم در بازی وجود دارند یا خیر و اگر وجود دارند، آیا راهی برای فعال کردن آن‌ها هست؟ به نظر می‌آید که پاسخ منفی باشد.

بسته الحاقی Elden Ring ماه گذشته منتشر شد، که با استقبال گسترده‌ای از طرف منتقدان و مخاطبین روبه‌رو شد. در حالی که رئیس استودیو FromSoftware، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، اخیرا ساخت گسترش دهنده دوم را تکذیب کرد و گفت این اتفاق رخ نمی‌دهد. میازاکی همچنین هفته‌ی گذشته اعلام کرد که علاقه‌ای هم به ساخت یک اقتباس سینمایی از Elden Ring وجود دارد.

میازاکی در مصاحبه با گاردین گفت:

من هیچ دلیلی برای رد اقتباسی از Elden Ring، مثلا یک فیلم، نمی‌بینم. اما فکر نمی‌کنم من یا FromSoftware دانش و یا توانایی تولید چیزی در رسانه‌ای متفاوت را داشته باشیم. بنابراین اینجاست که باید یک شریک بسیار قوی وارد بازی شود. ما باید اعتماد و توافق زیادی را در مورد هر آنچه که می‌خواهیم به دست آوریم ایجاد کنیم، اما مطمئناً این علاقه وجود دارد.

nima تنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند ) قصاب ꧁𝔽abulous 𝕊layer꧂ Soul snowgirl

نظر شما