شناسهٔ خبر: 67527491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

در ستاد انتخابات خراسان جنوبی مطرح شد؛

چند نکته مهم انتخاباتی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی در ستاد انتخابات استان چند نکته مهم انتخاباتی را مطرح کرد و گفت: اخذ رای تنها با ارائه کارت ملی و شناسنامه ممکن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، موسی سلیمی عصر جمعه در ستاد انتخابات استان اظهار کرد: مرحله اول انتخابات در خراسان جنوبی با موفقیت برگزار شد و توانستیم رتبه اول کشوری را از نظر میزان مشارکت به دست آوریم.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: بعد از اینکه مشخص شد انتخابات به دور دوم کشیده شده است جلسات مرتبط و دوره‌های آموزشی ویژه نمایندگان فرمانداران و نمایندگان نامزدها برگزار شد و ابزار ویژه اخذ رأی و تعرفه‌ها نیز به موقع به استان رسید.

سلیمی ادامه داد: شرکت در انتخابات تنها با ارائه شناسنامه و یا کارت ملی هوشمند امکان پذیر است و متولدین ۱۴ تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: اگر شناسنامه شهروندان از شناسنامه‌های قدیمی باشد برای شرکت در انتخابات باید کد ملی خود را نیز به همراه داشته باشند و کارت ملی نیز باید کارت ملی هوشمند باشد.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی یادآور شد: کسانی که سواد خواندن و نوشتن ندارند در هنگام حضور در شعبه اخذ رأی حتماً یک فرد معتمد و حتی‌الامکان از اعضای خانواده را همراه خود داشته باشند تا نام نامزد مورد نظر آنها را بر روی تعرفه بنویسد.

سلیمی گفت: زمان انتخابات ۱۰ ساعت است ولی در صورت ضرورت بنا به تشخیص وزیر محترم کشور این زمان تمدید خواهد شد.

وی بیان کرد: کسانی که تاکنون در انتخابات شرکت نکرده‌اند از فرصت باقیمانده برای حضور در انتخابات استفاده کرده و به ساعات پایانی موکول نکنند.

نظر شما