شناسهٔ خبر: 67527355 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

طالع بینی و فال تاروت جمعه 15 تیر ۱۴۰۳ | پیشگویی امروز با فال تاروت کبیر

فال تاروت جمعه 15 تیر ۱۴۰۳ را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

صاحب‌خبر -
روزنو :
طالع بینی و فال تاروت جمعه 15 تیر ۱۴۰۳ | پیشگویی امروز با فال تاروت کبیر

فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت‌‌‌ انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل‌ فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت‌ اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید.

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت راهبه اعظم

فال تاروت امروز جمعه 15 تیر 1403: فروردین ماهی عزیز این کارت تاروت به معنای "راز" است و نشان دهنده شهود عمیق از جنبه زنانه روح شما است. به عنوان علامت زودیاک که بر جنبه سایه زندگی حاکم است، می توانید انتظار یک روز پر از بینش از جهان را داشته باشید. زندگی ممکن است گیج کننده باشد، و ممکن است نخواهید غم و اندوه خود را در رسانه های اجتماعی منتشر کنید تا دنیا نظر بدهد. ممکن است پول لازم برای صحبت با یک درمانگر را نداشته باشید یا از گفتن آنچه که در حال رخ دادن است به یک دوست بترسید زیرا ممکن است آن را با خانواده شما در میان بگذارد. امروز، کائنات حکمت خود را به روی شما می گشاید، و هر چه از او بخواهید آشکار کند، مطمئن باشید، پاسخی دریافت خواهید کرد.

فال تاروت  جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت چهار چوبدست معکوس

فال تاروت امروز جمعه 15 تیر 1403: اردیبهشت ماهی جان، می‌توانید تشخیص دهید که چه زمانی اوضاع بین شما و همسرتان درست نیست، اما آیا این بدان معناست که باید عروسی را لغو کنید یا تصمیم بگیرید که با آنها در رویدادی که قبلاً به آن متعهد شده‌اید نروید؟ ممکن است به وزن تصمیمات خود فکر کنید زیرا کیفیت زندگی برای شما ضروری است. چهار چوب دستی، معکوس، نشان می دهد که یک رابطه مهم در حال جدال است و باید تصمیمی گرفته شود. شما نمی خواهید انتخاب نهایی را به بعد موکول کنید. شما باید یا موضع بگیرید و بگویید جایی نمی روید که با شما مهربانانه رفتار نمی شود یا با چند نرده محافظ در جای خود خواهید رفت.

فال تاروت جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت دو جام معکوس

فال تاروت امروز جمعه 15 تیر 1403: خرداد ماهی عزیز، همه، حتی آنهایی که ظاهر سختی دارند، خواهان عشق و محبت دیگران هستند. همه، حتی شما با ظاهر سختتان، خواهان عشق و احترام دیگران هستید. وقتی وحشیانه رفتار می کنید یا انگار هیچ چیز نمی تواند به شما آسیب برساند، نمایش خوبی ارائه می دهید. اما، در زیر همه اینها، شما نرمی هستید که می توانید از یک آغوش بزرگ از طرف کسی که شما را دوست دارد استفاده کنید. امروز شما هستید که تصمیم می گیرید چقدر باز و آسیب پذیر باشید. این شجاعت می خواهد که بگوییم با هم بودن بیشتر می خواهیم و با ساختن پل در آن مسیر قدم برداریم، زمانی که شخص دیگری در تلاش است آن را خراب کند. اما تو میتوانی انجامش بدهی!

فال تاروت جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت شیطان

فال تاروت امروز جمعه 15 تیر 1403: تیر ماهی عزیز، کاری است که می خواهید انجام دهید و سپس کاری که به جای آن انجام می دهید. سخت است که احساس اطمینان کنید که می توانید بر گذشته خود غلبه کنید وقتی اشتباهات مشابه را تکرار می کنید. کارت تاروت امروزی نشانه آن است که باید به چیزهایی که بر زندگی شما تأثیر می گذارد توجه ویژه ای داشته باشید: دوستان، محیط و خانواده. ممکن است در همان سفری که شما دارید به کمک بیشتری از افراد نیاز داشته باشید. اگر با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنید، پیوستن به برنامه Step را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید از یک رابطه ناکارآمد جدا شوید، گروهی را در فیس‌بوک در نظر بگیرید که در آن می‌توانید نحوه انجام مبارزات دیگران را بخوانید و جسارت انجام همین کار را بگیرید.

فال تاروت  جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت هفت شمشیر

فال تاروت امروز جمعه 15 تیر 1403: مرداد ماهی عزیز، شما یک افسونگر هستید و دوست دارید توسط فردی با جذابیت و خوش شانسی مجذوب شوید. چه کسی این کار را نمی کند، درست است؟ اما امروز، ممکن است کسی سعی کند پشم را روی چشمان شما بکشد، و شما باید کمی نرمتر باشید تا خود را از افتادن به دروغ یا رفتن در مسیر فریب نجات دهید. برای کمک به شما در یادگیری نحوه تشخیص اینکه کسی صادق است یا نه، کتاب هنر اغواگری رابرت گرین را به لیست شنیداری خود اضافه کنید. درک اینکه چگونه مردم از ترفندها برای تأثیرگذاری بر دیگران استفاده می کنند، می تواند به تقویت ذهن قضاوتی شما کمک کند. همانطور که می گویند "نمی توانی بازیکن را بازی کنی!".

فال تاروت جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت چرخ ثروت معکوس

فال تاروت امروز جمعه 15 تیر 1403: شهریور ماهی ها، روزهای سخت سه نفره اتفاق می افتد، ماهی ها، بنابراین وقتی می بینید که زندگی در جهت منفی است، شروع به تعجب می کنید که آیا این شما هستید. ممکنه اصلا تو نباشی، حوت. مجموعه ای از رویدادهای بد به سادگی این است، فرصتی برای شما که یاد بگیرید در سختی ها شکوفا شوید. شما مدبر هستید و قادر به حل انواع مشکلات هستید و این تفاوتی ندارد. از این طریق رشد خواهید کرد.

فال تاروت جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدست، معکوس

فال تاروت امروز جمعه 15 تیر 1403: شهریور ماهی، شما از آن دسته افرادی هستید که برنامه ریزهای پشتیبان برای برنامه ریزان خود دارید. شما برای هر کاری که باید انجام دهید آلارم و یادآوری تنظیم می کنید، اما علیرغم همه مراقبت ها و احتیاط هایتان، شما هم مانند دیگران انسانی هستید. امروز، شوالیه عصا، برعکس، یک هشدار قابل توجه است: در نتیجه گیری عجولانه یا بدون فکر کردن برای انجام کاری عجله نکنید. اگر امروز نیاز دارید چیزی را در جلسات خود بفشارید یا فکر می کنید که زمان کافی برای گرفتن چیزی در بین قرارهای ملاقات دارید، زمان خود را با دقت در نظر بگیرید. امروز، تکانشگری می تواند تنها چیزی باشد که تمام روز شما را از بین می برد. این عبارت را بنویسید: «عجله باعث اتلاف می شود». آن را در طول روز تکرار کنید، زمانی که تصمیم گرفتید یک حرکت دیوانه‌وار در لحظه آخر تا خط پایان انجام دهید.

فال تاروت  جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت ملکه سکه

فال تاروت امروز جمعه 15 تیر 1403: آبان ماهی، می دانید برای زیبا بودن نیاز به درخششی است که از درون به بیرون تابش می کند. حتی اگر برخی ممکن است تلاش شما برای تعالی را نوعی غرور بنامند، شما می دانید که این بسیار بیشتر از این است. شما می خواهید احساس امنیت و اعتماد به نفس داشته باشید. شما این کار را با پوشیدن و لباس پوشیدن به بهترین شکل ممکن انجام می دهید، اما همچنین می خواهید بدانید که اگر یک موقعیت اضطراری اتفاق بیفتد، پول لازم برای رسیدگی به امور تجاری را در اختیار دارید - و در مورد مسائل مالی استرس ندارید. ملکه سکه امروزی درآمد را در رادار شما قرار می دهد. شما از قبل می دانید که اقتصاد اخیراً در تنگنا قرار گرفته است، اما ممکن است چند چیز وجود داشته باشد که برای پس انداز یک پنی به آنها فکر نکرده باشید

فال تاروت  جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳برای متولدین آذر

کارت تاروت: کارت نه شمشیر ، معکوس

فال تاروت امروز جمعه 15 تیر 1403: آذرماهی جان، حالت هواپیما در تلفن همراه شما می‌تواند به بهترین دوست جدید امروز شما تبدیل شود. 9 شمشیر معکوس نشان می دهد که ممکن است با احساسات شدیدی دست و پنجه نرم کنید که می تواند اخیراً پاسخ استرس شما را افزایش دهد. به جای اینکه از ترس منجمد شوید، از امروز برای اقدام استفاده کنید. چند مورد را که می توانید به یک سازمان غیرانتفاعی بسپارید، مانند صلیب سرخ، که اقلامی را برای قربانیان آسیب دیده از بلایای طبیعی مختلف ارسال می کند، انتخاب کنید

فال تاروت جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳برای متولدین دی

کارت تاروت: کارت سه جام

فال تاروت امروز جمعه 15 تیر 1403: خی ماهی عزیز، تو پروانه اجتماعی زودیاک هستی، مگه جوزا؟ دوست دارید با دوستانتان وقت بگذرانید تا کمی چای بریزید و افرادی را که دوست دارید تشویق و بالا ببرید. کارت تاروت امروز سه فنجان است، به این معنی که زمان آن رسیده است که شادی های دوستی و همبستگی با دیگران را در آغوش بگیرید و این واقعیت را جشن بگیرید که افراد باورنکردنی در زندگی خود دارید. لازم نیست یک مهمانی همه جانبه ترتیب دهید تا به دوستان نشان دهید که آنها را دوست دارید. چرا کاری خلاقانه انجام نمی دهید؟ یک کیک که در شبکه های اجتماعی دیدید، درست کنید و آن را برای بهترین دوست خود ذخیره کنید. 

فال تاروت جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت برج معکوس

فال تاروت امروز جمعه 15 تیر 1403: بهمن ماهی، این کارت تاروت یک علامت مثبت است، به خصوص اگر در میانه تصمیم گیری های سنگین این هفته هستید. برعکس، برج نشان می دهد که مشکلی را قبل از اینکه به هم ریخته شود از دست داده اید. شما یکی از آن علائم زودیاک هستید که نه یک بار بلکه چندین بار به همه چیز فکر می کنید. بنابراین، اگر مجبورید حرکتی انجام دهید، همان کاری را که همیشه انجام می‌دهید، انجام دهید - به احساسات خود گوش دهید و از غرایز خود پیروی کنید. با توجه به اینکه اوج فصل رتروگراد است، احتیاط کنید. تا زمانی که سعی و کوشش خود را انجام دهید، نصیحت دریافت کنید (و از آن پیروی کنید)، به نظر می رسد کائنات فکر می کند همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. شما در حال دریافت چراغ سبز هستید، بنابراین همه چیز روشن است.

فال تاروت  جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت احمق

فال تاروت امروز جمعه 15 تیر 1403: اسفند ماهی جان، شما اولین علامت زودیاک هستید و یکی از بهترین ویژگی های شخصیتی شما قلب کودکانه شماست. به ندرت پیش می آید که هر تجربه زندگی روحیه خوش بینانه شما را خراب کند و این چیزی است که مردم در مورد شما دوست دارند. امروز هوای تازه ای دارید، اما یک کاری که می خواهید انجام دهید این است که از ذهن خود در برابر چیزهایی که می توانند باعث بدبینی شما شوند محافظت کنید. به جای افتادن از سوراخ خرگوش در رسانه های اجتماعی که در آن شایعات افراد مشهور یا مشکلات با جهان می تواند شما را افسرده کند، به نقل قول های مثبت و نکته های آبدار رهبران فکری بروید. ذهن خود را با "چیزهای خوب" پر کنید. این چیزی است که افکار مثبت شما را جاری نگه می دارد!

 

نظر شما