شناسهٔ خبر: 67526698 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

آذری جهرمی: پزشکیان به دنبال تسویه حساب نیست و می خواهد همه را سر یک سفره بنشاند

آذری جهرمی در پاسخ به سوال جماران مبنی بر اینکه آیا کسی که برنده انتخابات می شود سراغ تسویه حساب سیاسی می رود، گفت: در منش آقای پزشکیان چنین چیزی نیست، از آقای جلیلی هم چنین چیزی ندیدم، البته از اطرافیان ایشان مدل حذفی دیدم، انشاءالله خود ایشان چنین کنشی را نداشته باشند، آقای پزشکیان هم نیامده که کینه توزی کند، نیامده که تسویه حساب بکند، ایشان گفته می خواهم وفاق ایجاد کنم، همه را سر یک سفره بنشاند.

صاحب‌خبر -

محمدجواد آذری جهرمی عضو ستاد مسعود پزشکیان در گفت و گو با خبرنگار جماران گفت: باید تحمل خود را بالا ببریم. انتخابات هم مستهلک کننده تعارضات است. زمانی که انتخابات برگزار می شود تعارضات سیاسی اوج پیدا می کند، حالا برخی به شیوه اخلاقی، برخی به شیوه غیراخلاقی. در جامعه ما آدم با اخلاق هست، آدم بی اخلاق هم هست، همین با اخلاقی ها و بی اخلاقی ها باعث می شود که مردم انتخاب کنند کدام مسیر درست است و کدام مسیر غلط است، پس نباید دائم بگوییم این بااخلاق است و دیگری بی اخلاق و خودمان را استاد اخلاق نشان دهیم و دیگری را بی اخلاق، ما قائل به این نیستیم.

آذری جهرمی که برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به حسینیه جماران رفته بود، افزود: مهمترین مطلب این است که انتخابات هدفش انتخاب ریل مسیر توسعه کشور است، انتخابات مستهلک کننده تعارضات است، پس وقتی تعارضات ارتقا پیدا کرد، مسئله مهم این است که فرایندی برای  تبدیل کردنش به وفاق داشته باشیم، برای اینکه همه مردم به نظر اکثریت احترام بگذارند، هر کسی اکثریت بود، چه آقای دکتر پزشکیان، چه آقای دکتر جلیلی رئیس جمهور همه مردم ایران می شوند، هم باید کمک کنند، البته با حفظ تفکر خودشان.

وی بیان کرد: امیدواریم هر کسی هم انتخاب بشود با انواع برچسب ها به یکی بگویند تو فتنه گری، به یکی بگویند بانی وضع موجود، به یکی بگویند لیبرالی، به یکی بگویند غیرانقلابی هستی، همه مردم ایران هستند و هم باید در ساخت ایران مشارکت داده شوند و با همه می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم

آذری جهرمی یادآور شد: هر کسی از فردا رئیس جمهور بود رئیس جمهور من هم هست، رئیس جمهور همه مردم است و ما مردم باید تلاش کنیم که کمک کنیم، ضمن اینکه مواضع انتقادی خود را داریم، با همدلی و با یک مسیر مشترک، انتقاد هدفش تخریب نباشد، هدفش انتقادی باشد که اصلاح بکند.

آذری جهرمی در پاسخ به سوال دیگر جماران مبنی بر اینکه آیا کسی که برنده انتخابات می شود سراغ تسویه حساب سیاسی می رود، گفت: در منش آقای پزشکیان چنین چیزی نیست، از آقای جلیلی هم چنین چیزی ندیدم، البته از اطرافیان ایشان مدل حذفی دیدم، انشاءالله خود ایشان چنین کنشی را نداشته باشند، آقای پزشکیان هم نیامده که کینه توزی کند، نیامده که تسویه حساب بکند، ایشان گفته می خواهم وفاق ایجاد کنم، همه را سر یک سفره بنشاند.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما