شناسهٔ خبر: 67526691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام‌جمعه بروجرد:

انتخابات عرصه امتحان است، انتخاب فرد اصلح انقلاب را قوی می‌کند

امام‌جمعه بروجرد گفت: انتخابات عرصه امتحان است، انتخاب فرد اصلح انقلاب را قوی می‌کند، امروز حضور در عرصه انتخابات یک ضرورت است، نباید به‌خاطر وجود مشکلات اقتصادی از حضور در انتخابات غافل شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز_پانزدهم تیر_ در خطبه‌های نمازجمعه بروجرد اظهار کرد: انتخابات عرصه امتحان است، انتخاب فرد اصلح انقلاب را قوی می‌کند، امروز حضور در عرصه انتخابات یک ضرورت است، نباید به‌خاطر وجود مشکلات اقتصادی از حضور در انتخابات غافل شویم.

وی در ادامه افزود: این دوره از انتخابات بسیار حساس است و باید همه را به حضور در انتخابات دعوت کرد و سعی کنیم فردی اصلح را انتخاب کنیم.

امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: هر کس می‌تواند دیگران را به شرکت در انتخابات دعوت کند باید کاری کنیم که دشمنان از حضور باشکوه ملت ایران در انتخابات سیلی بخورند و بافکر توطئه و تهدید ملت ایران نباشند.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به اینکه در آستانه محرم هستیم گفت: ماه محرم، ماه عزای اهل عالم و جهان اسلام در این ماه عزادار است، بیان احکام و آموزه‌های دینی در مراسم عزاداری ضروری است و مهم‌تر از عزاداری، آشنایی با اهل‌بیت (ع) است.

حسینی افزود: امروز در فضای مجازی افراد جاهلی هستند که علیه اهل‌بیت (ع) حرف می‌زنند و ما وظیفه داریم در برابر هجمه دشمن، اهل‌بیت (ع) را به‌خوبی معرفی کنیم، محرم فرصتی برای تبیین است.

وی با اشاره به هفته امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر افزود: امام حسین (ع) در راه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر جان خود را تقدیم کرد و همه ما باید امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را جدی بگیریم و تذکر مؤدبانه و دلسوزانه دهیم تا اثرگذار باشد.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به سالروز کشف کودتای آمریکایی نوژه گفت: دست خدا سبب شد تا این کودتا کشف شود و توطئه دشمنان خنثی شود، در کودتای طبس نیز خداوند انقلاب را یاری کرد و طوفان شن تجهیزات نظامی آمریکا را نابود کرد.

حسینی با اشاره سالروز کشف حجاب رضا خانی افزود: مردم مشهد در این روز قیام کردند و برای مقابله با کشف حجاب اجتماع کردند که رضاخان همه را به رگبار بست اما مردم عقب‌نشینی نکردند تا رضاخان را شکست دادند.

وی اظهار داشت: حجاب و عفاف امروز در جامعه اسلامی ایران مرهون خون شهدا است، با امر به معروف و نهی از منکر اجازه ندهیم عده‌های حجاب و عفاف را در جامعه کم‌رنگ کنند.

نظر شما