شناسهٔ خبر: 67526664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه خرم‌آباد:

مشارکت حداکثری اقتدار و امنیت کشور را به دنبال دارد

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات باعث می‌شود که در عرصه بین‌المللی شاهد اقتدار و امنیت کشور باشیم، گفت: مشارکت حداکثری ایران و ایرانی را در چشم جهانیان عزیز و معتبر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان؛ حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، امروز_پانزدهم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی الغدیر خبرگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم لرستان هشتم تیر کار مهمی را انجام دادند، اما امروز کار مهمتری باید انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه حضور و مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات آثار ملی و هم آثار بین‌المللی به دنبال دارد، افزود: زمانی که فرد شایسته‌ای به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود، با انتخاب مدیران قوی و کارآمد شاهد ارتقای فرهنگی، پیشرفت در عرصه‌ها، عدالت و نفی تبعیض و ویژه‌خواری خواهیم بود.

خطیب جمعه خرم‌آباد گفت: مشارکت در انتخابات باعث می‌شود که در عرصه بین‌المللی شاهد اقتدار و امنیت کشور باشیم، همچنین ایران و ایرانی در چشم جهانیان عزیز و معتبر می‌شود.

وی تاکید کرد: شما با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب شایسته‌ترین، راه نیمه‌تمام رئیس‌جمهور شهید را تکمیل خواهید کرد و این پیامد بین‌المللی به دنبال دارد.

خطیب جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه دشمنان از حضور شما در پای صندوق‌های رأی عصبانی هستند، اظهار کرد: این یک وظیفه اجتماعی است و امروز فردی را انتخاب خواهید کرد که با تلاش خستگی‌ناپذیر همانند شهید رئیسی برای پیشرفت و اقتدار کشور تلاش کند.

شاهرخی با اشاره به اینکه شهید رئیسی در حالی دولت را تحویل گرفت که خزانه خالی بود، اما با نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت داخلی حرکت رو به جلو را آغاز کرد، تاکید کرد: اکنون باید به کسی رأی دهیم که به دنبال روابط بین‌المللی همچون شهید رئیسی باشد و هم اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه فردا، شنبه شانزدهم تیر، شنبه مهربانی و دوستی است و انتخابات با مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در حال انجام است، عنوان کرد: روز شنبه تقویت رقابت و دوستی و پس از تأیید شورای نگهبان آغاز چهار سال خدمت‌گزاری جهادی برای رضای خدا و به نفع مردم است.

امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: هرکسی انتخاب شود، منتخب مردم است و باید در راستای ارتقای فرهنگی و پیشرفت این ملت تلاش کند.

شاهرخی گفت: هر فردی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود، باید به این نکته توجه کند که شخصیت دوم کشور است و قلمرو اختیارات فراوانی دارد؛ اما بر حیطه اسناد بالادستی و تحت نظارت ولی فقیه انجام وظیفه می‌کند و ما باید پشتیبان ولی فقیه باشیم تا به مملکت ما آسیبی وارد نشود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم افزود: در دنیایی که پر از ظلم و فساد است، آشنایی با معارف امام حسین (ع) ضروری است.

خطیب جمعه خرم‌آباد گفت: محرم و صفر راه دفاع از حق و مظلومان و شیوه‌های مقاومت را به انسان یاد می‌دهد.

شاهرخی تاکید کرد: تداوم خط راه امام حسین (ع) از نکات مهمی است که در عصر حاضر باید به آن توجه شود.

نظر شما