شناسهٔ خبر: 67526629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون بسیج: هرکس با نگاه اعتقادی و ملی ایران را دوست دارد، رای دهد

کرمان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نباید خودتحقیر باشیم گفت: هرکس که با نگاه اعتقادی و ملی، ایران را دوست دارد بیاید رای دهد.

صاحب‌خبر -

سردار حسین معروفی روز جمعه در جریان برگزاری انتخابات در محل گلزار شهدای کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فاصله انداختن بین ملی بودن و مذهبی بودن، حاکمیت و مردم و خالی کردن دل ملت، بحث جدی دشمن است و ما نباید خودتحقیر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب از ما مشارکت می خواهد، این مشارکت امنیت‌ساز است و اگر امنیت درست شد، تولید قدرت می کند و زبان دشمن بسته می شود.

معروفی ادامه داد: ما نوکر و فدایی مردم هستیم، ملت ایران بزرگ است، کسی نباید این ملت را تحقیر کند و نباید اجازه دهیم کسی به این مردم تعدی کند.

وی با بیان اینکه مردم ما هوشمند هستند و در تشییع پیکر شهید سلیمانی و شهید رییسی و ۴۵ سال گذشته نشان داده اند که با وجود مسائل معیشتی پای انقلاب ایستادند اظهارداشت: البته ما اصلا منکر مشکلات معیشتی نیستیم، اما دلیل نیست که بزرگی خود را رها کنیم.

معاون بسیج: هرکس با نگاه اعتقادی و ملی ایران را دوست دارد، رای دهد

معاون هماهنگ کننده بسیج با بیان اینکه حضور پای صندوق رای جبهه دشمن را متزلزل خواهد کرد تصریح کرد: مردم با قلب هایی آرام پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری می آیند و روز تاریخی و به یادماندنی ثبت می کنند تا ملل دنیا خوشحال شوند.

وی گفت: امروز دست و قدرت برتر در منطقه، ملت ایران است که پس از عملیات وعده صادق قدرت منحصربه‌فرد ایران در دنیا دیده شد، اما دشمن می خواهد این موفقیت را بزند و در میان ملت انشقاق ایجاد کند.

معروفی افزود: اما ملت ما هوشمند است، در طول ۴۶ سال با هوشمندی ایستادگی کرده و به صورت عملی پای انقلاب و نظام شان ایستاده است.

به گزارش ایرنا دومین دور انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز شروع شده است. مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نامزدهای این دوره از انتخابات هستند.

نظر شما