شناسهٔ خبر: 67526395 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حزب‌الله: امنیت در شمال فلسطین اشغالی منوط به امنیت در غزه است

رویا معصومی

نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد تنها زمانی امنیت در شمال فلسطین اشغالی برقرار می‌شود که امنیت در نوار غزه محقق شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، شیخ «علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله روز جمعه و با اشاره به شهادت «محمد نعمه ناصر» ملقب به ابونعمه یکی از فرماندهان مقاومت لبنان گفت: دشمن خیال می‌کند با ترور فرماندهانی چون شهید ابونعمه، مقاومت را تضعیف می‌کند و آن را به عقب می‌راند، غافل از اینکه هر یک از این فرماندهان صدها و بلکه هزاران فرمانده و نظامی را برجای گذاشته‌اند و خون پاک این شهدا تنها موجب پافشاری مقاومت برای ادامه این راه می‌شود.

او افزود مقاومت لبنان پیش از این هم شهدای فراوانی تقدیم کرده و شهادت هر یک از رزمندگانش انگیزه‌ای بس قوی برای ادامه راهش بوده است.

دعموش تاکید کرد مقاومت امروز قدرت بسیار زیادی دارد و می‌تواند دشمن صهیونیستی و ارتش آن را شکست دهد و خون این شهدا تنها بشارت پیروزی است، پیروزی‌ای که صرفا مساله زمان است.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه مقاومت تا زمان دستیابی به اهداف خود، عقب می‌نشیند، اعلام کرد: دشمن باید بداند برقراری امنیت در شمال فلسطین اشغالی منوط  به امنیت در نوار غزه و بازگشت ایمن شهرک‌نشینان صهیونیستی به مناطق زندگی خود در شمال، معطوف به بازگشت امن اهالی غزه است.

انتهای پیام

نظر شما