شناسهٔ خبر: 67525891 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

پیروز انتخابات، ملت شریف ایران اسلامی است

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: هر آنچه رقم نتیجه بخورد پیروزی ملت شریف ایران اسلامی است و ما بازنده نیستیم و هیچ جناحی و گروهی و فردی و جمعی بازنده ملت همیشه پیروز است.

صاحب‌خبر -

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: هر آنچه رقم نتیجه بخورد پیروزی ملت شریف ایران اسلامی است و ما بازنده نیستیم و هیچ جناحی و گروهی و فردی و جمعی بازنده ملت همیشه پیروز است.

سردار اباذر سالاری، صبح امروز در حاشیه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در مسجد قدس بندرعباس اظهار کرد: امروز آغاز فرایند مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور شاهد هستیم و به لطف الهی شاهد حضور مردم همیشه در صحنه هرمزگان که بتوانیم یک حماسه بزرگ را رقم بزنیم.

وی افزود: حماسه انتخابات ایران اسلامی که در دنیا بی‌نظیر و دشمن‌شکن است با حضور همه آحاد ملت عزیز و به ویژه زنان و مردان و جوانان هرمزگان نیز سهیم هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: می‌بایست به برکت فرصتی که خداوند عنایت نموده در سرنوشت ایران اسلامی سهیم باشیم و به یاد همه شهدا گرانقدر و امنیت و مدافعین حرم و شهید جمهور با یک حضور پر رنگ و حماسی در انتخابات سرنوشت انقلاب را رقم بزنیم .

سالاری ادامه داد: هر آنچه رقم نتیجه بخورد پیروزی ملت شریف ایران اسلامی است و ما بازنده نیستیم و هیچ جناحی و گروهی و فردی و جمعی بازنده ملت همیشه پیروز است و میزان رأی مردم است و هر آنچه از دل صندوق رأی باشد.

وی افزود: برای اعتلای نظام و انقلاب و با حضور و مشارکت همه مردم همراهی کنند در انتخابات سرنوشت ساز است.

نظر شما