شناسهٔ خبر: 67525459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ملایر: هر رای در آینده کشور و مردم اثرگذار است

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید مشارکتی پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشند، چراکه هر رای در آینده کشور و سرنوشت مردم بسیار اثرگذار است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» روز جمعه با حضور در شعبه مهدیه ملایر و انداختن رای خود در صندوق، در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از دقایق اولیه صبح امروز مشارکت مردم بسیار بالا بود و پیش‌بینی می‌شود این حضور به سطح بالاتری برسد.

وی افزود: با این حضور پرشور و مشارکت حداکثری، انتظارات رهبر معظم انقلاب که بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تاکید فرمودند، محقق خواهد شد و مردم همیشه در صحنه نیز شرایط را درک کردند و با شور و اشتیاقی کم‌نظیر، در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش‌بینی من این است که مردم در مرحله دوم نسبت به مرحله اول، مشارکت بیشتری خواهند داشت و مشارکت حداکثری که اولین مطالبه و دغدغه رهبر فرزانه انقلاب است، محقق می‌شود.

حجت الاسلام آزادیخواه با تاکید بر اینکه بابصیرت مردم مشارکت بالایی را در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری رقم خواهد خورد، افزود: هر دو کاندیدا مورد تایید شورای نگهبان هستند و هر کسی از نگاه خودش فرد اصلح خود را شرعا و قانونا انتخاب می‌کند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور منتخب نیز باید با قوت کار خودش را برای خدمت به مردم آغاز کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از مردم بابصیرت و انقلابی دعوت کرد در انتخابات شرکت کنند، چراکه هر یک رای آنها در آینده خودشان و سرنوشت فرزندانشان اثرگذار است.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: حضور مردم و مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ضربه محکمی به کسانی است که اقتدار و امنیت ایران را نمی‌خواهند و قصد تضعیف کشور ما را دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،همزمان با سراسر کشور کار رای گیری از مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم همزمان در هزار و ۱۳۱ شعبه اخذ رای در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان آغاز شد.

جمعی از شهروندان همدانی در همان دقایق اولیه شروع انتخابات پای صندوق های رای حضور یافتند تا جزو اولین نفراتی باشند که به تکلیف دینی و ملی خود عمل می کنند.

از تعداد شعبات اخذ رای تعیین شده در استان همدان ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز به طور سیار کار جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۹ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز ۱۵تیرماه برعهده دارند.

براساس اعلام وزارت کشور، انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه و با تشخیص وزیر کشور قابلیت تمدید دارد.

نظر شما