شناسهٔ خبر: 67524754 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های کشور از مشخصات فرد اصلح استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های کشور از مشخصات فرد اصلح

امام جمعه کوهبنان گفت: فرد اصلح کسی است که توانایی استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های کشور را داشته و نگاه به درون داشته باشد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: یاد و خاطره سید الشهدای خدمت و سیدالشهدای مقاومت را گرامی می‌داریم و به روان پاک آنان صلوات تقدیم می‌کنیم. 

وی تاکید کرد: هر چه رو به جلو حرکت می‌کنیم قدرت و صلابت ایران اسلامی در جهان بیشتر و نفوذ کشورمان افزون‌تر می‌شود در حالی که دشمنان ایران اسلامی را تهدید آمیز‌تر از گذشته می‌دانند.

امام جمعه کوهبنان افزود:کشتی انقلاب ناخدای با تدبیر و قدری دارد که با سرعت این کشتی را به جلو هدایت می‌کند. 

وی تصریح کرد:دشمن تحریم را برای ایران اسلامی تدارک دیده بود تا کشورمان را منزوی کند، اما امروز دیگر تحریم جواب نمی‌دهد. 

خطیب جمعه کوهبنان تاکید کرد:در سه سال گذشته در دولت رئیس جمهور شهید به نسل جوان میدان داده شد زمینه شکوفایی مخترعین فراهم شد در حالی که جوانان تحصیل کرده فرصتی ارزشمند برای کشور محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: دو میلیون و هفت صد و بیست و یک هزار شغل طی سه سال گذشته در کشور ایجاد شده است در حالی که برخی واقعیت‌ها را کتمان می‌کنند.

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: سعی کنیم فرد اصلح را انتخاب کنیم کسی که توانایی استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های کشور را دارد و نگاه به درون داشته باشد.

وی افزود: نگاه بسیاری از مظلومان عالم به جمهوری اسلامی است که مردم چه کسی را انتخاب می‌کنند در حالی که منتخب مردم مورد احترام همگان است.

امام جمعه کوهبنان گفت: در آستانه ماه محرم قرار دادیم سعی کنیم در محافل و مجالس حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) حضوری پر رنگ داشته باشیم.

وی ادامه داد: قیام خونین مسجد گوهر شاد روز حجاب و عفاف را در پیش داریم در حالی که خانواده‌ها خصوصا مادران در راستای گسترش حجاب و عفاف نقش مهمی دارند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت:در فصل گرما قرار داریم استفاده از نعمت‌های خدا همراه با پرهیز از اسراف را در دستور کار قرار دهیم سعی کنیم همواره مصرف آب و برق را مدیریت کنیم.

نظر شما