شناسهٔ خبر: 67524716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راهور کردستان:

شهروندان از ایجاد سد معبر و توقفات دوبل در اطراف محل‌های اخذ رأی خودداری کنند

رئیس پلیس راهور کردستان از شهروندان خواست چنانچه با خودروی شخصی برای شرکت در انتخابات مراجعه می‌کنند، توجه داشته باشند که از پارک دوبل، ایجاد سد معبر، توقف در محل‌های ممنوع و به طور کلی ارتکاب تخلفات ساکن خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ همتی‌زاده درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان جهت برگزاری دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شهرهای استان اظهار کرد: تیم‌های پلیس راهور استان برای تأمین نظم عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک در اطراف مراکز اخذ رأی تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ کرده و حضور پررنگی دارند.

وی افزود: همراهی و همکاری شهروندان با پلیس راهور، زمینه‌ساز ترافیکی روان و منظم خواهد بود.

رئیس پلیس راهور کردستان تاکید کرد: تیم‌های پلیس راهور کردستان از اول صبح قبل از شروع دور دوم رأی‌گیری با مدیریت میدانی مسئولان پلیس راهور استان و شهرستان‌ها در اطراف شعب و مراکز پرتردد اخذ رأی مستقر و مشغول روان سازی و مدیریت ترافیک هستند.

سرهنگ همتی‌زاده گفت: استقرار مأموران تا ساعات پایانی شب و اتمام زمان رأی‌گیری در جلو فرمانداری‌ها ادامه داشته و ممنوعیت ترافیکی به صورت ۱۰۰ درصدی اجرا می‌شود.

وی از شهروندان خواست همانند دوره‌های گذشته ضمن همکاری با مجموعه پلیس راهور، رعایت قوانین و مقررات ترافیکی را مدنظر قرار دهند.

نظر شما